Hyttetur med klassen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal enten i dag eller i morgen have min periode, med mindre jeg selvfølgelig er blevet gravid

Vi skal på hyttetur med klassen på torsdag og havde egentlig aftalt med min kæreste at hvis min periode ikke kommer, venter jeg med at teste - så jeg kan tage med på hyttetur og få lidt øl med de andre. Men nu er jeg kommet i tvivl om jeg synes jeg kan gøre sådan, det er jo ikke sikkert det bliver et problem - hvis min periode kommer! Men det bliver det jo hvis den ikke gør.. Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

tazz

Nu er jeg selv totalt hys med alkohol og gaviditet, så det må du lige se bort fra i mit svar.

Jeg ville teste hvis den udeblev, og så tage turen derefter. Ville ikke drikke hvis jeg vidste at der var en chance for at jeg var gravid, så hellere enten vide det, eller holde mig på vandvognen til jeg vidste om jeg var gravid eller ej. Ville du ikke også selv kunne slappe af mere af med en øl, hvis du vidste om der ligger et lille liv i maven eller ej?

Anmeld

27. februar 2011

Corn

Jeg ville personligt ikke drikke hvis jeg håbede på at være gravid, og det også uden at teste, da jeg har været omkring 6 uger henne med alle mine tre drenge, før jeg kunne teste positiv...

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

tazz skriver:

Nu er jeg selv totalt hys med alkohol og gaviditet, så det må du lige se bort fra i mit svar.

Jeg ville teste hvis den udeblev, og så tage turen derefter. Ville ikke drikke hvis jeg vidste at der var en chance for at jeg var gravid, så hellere enten vide det, eller holde mig på vandvognen til jeg vidste om jeg var gravid eller ej. Ville du ikke også selv kunne slappe af mere af med en øl, hvis du vidste om der ligger et lille liv i maven eller ej?

Jeg har også en ide om at jeg nok ikke har lyst til at drikke, hvis jeg stadig ikke har testet og min periode ikke er kommet. Måske jeg bare skulle teste, hvis den altså ikke kommer.

Problemet er bare at der er to i klassen der ved vi er gået i gang med projekt-baby og synes det vil være for tidligt at fortælle det til dem.. Men jeg må prøve at skjule det så..

Håber den er der

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Macaab skriver:

Jeg ville personligt ikke drikke hvis jeg håbede på at være gravid, og det også uden at teste, da jeg har været omkring 6 uger henne med alle mine tre drenge, før jeg kunne teste positiv...

Altså når jeg ved jeg er gravid, så vil jeg selvfølgelig heller ikke drikke, men så længe jeg ikke ved om jeg er det - gør det mig ikke noget.. Og nu drikker jeg mig heller ikke fra sans og samling Men jeg tror det ender med jeg tester inden, hvis min periode ikke er kommet..

Anmeld

27. februar 2011

tazz

Hvis de ikke skal vide det, så rend lidt rundt med en åben øl. Festen går sikkert hurtigt igang, og så er der ingen der opdager at du ikke drikker af den.

Jeg har skålet rigtig meget i rødvin da jeg var gravid, fordi jeg ikke gad forsvare at jeg var "en af de der hysteriske gravide, som ikke drak alkohol". Ingen opdagede at jeg aldrig drak det.

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

tazz skriver:

Hvis de ikke skal vide det, så rend lidt rundt med en åben øl. Festen går sikkert hurtigt igang, og så er der ingen der opdager at du ikke drikker af den.

Jeg har skålet rigtig meget i rødvin da jeg var gravid, fordi jeg ikke gad forsvare at jeg var "en af de der hysteriske gravide, som ikke drak alkohol". Ingen opdagede at jeg aldrig drak det.

Det lyder som en god ide Det tror jeg at jeg vil gøre! Så håber jeg bare den er der, så jeg kan afprøve den

Anmeld

27. februar 2011

Corn

Anonym skriver:

Altså når jeg ved jeg er gravid, så vil jeg selvfølgelig heller ikke drikke, men så længe jeg ikke ved om jeg er det - gør det mig ikke noget.. Og nu drikker jeg mig heller ikke fra sans og samling Men jeg tror det ender med jeg tester inden, hvis min periode ikke er kommet..

Så må man håbe at du kan teste positiv, hvis du er gravid, for som jeg skrev, har jeg tre gange, først kunne teste positiv da jeg var omkring 6 uger henne

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Macaab skriver:

Så må man håbe at du kan teste positiv, hvis du er gravid, for som jeg skrev, har jeg tre gange, først kunne teste positiv da jeg var omkring 6 uger henne

Jeg endte med at teste igår og den var negativ i dag er der stadig ingen tegn på at min periode kommer. Men er blevet enig med min bedre halvdel om at jeg venter med at teste, krydser fingere for at man heller ikke kan se de før senere ved mig..

Anmeld

28. februar 2011

britze

Anonym skriver:

Jeg skal enten i dag eller i morgen have min periode, med mindre jeg selvfølgelig er blevet gravid

Vi skal på hyttetur med klassen på torsdag og havde egentlig aftalt med min kæreste at hvis min periode ikke kommer, venter jeg med at teste - så jeg kan tage med på hyttetur og få lidt øl med de andre. Men nu er jeg kommet i tvivl om jeg synes jeg kan gøre sådan, det er jo ikke sikkert det bliver et problem - hvis min periode kommer! Men det bliver det jo hvis den ikke gør.. Hvad synes i?

hej

synes det der med at hvis jeg ikke tester, så ved jeg det jo ikke, er verdens dårligste undskyldning.

hvis du virkelig gerne vil have det lille barn, kan du jo sagtens lade være med at drikke.. personligt synes jeg ikke at der sker noget ved at drikke en halv øl, men så er det ligesom også det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.