den er positiv - igen ! YES!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Anonym trådstarter

YES!! den er der igen... tror jeg? er ihverfald næsten sikker...
jeg havde en SA i slutningen af dec-starten af jan. og min hcg var faldet til under 10 så det kan da ik være den jeg stadig kan se?

har haft en del mærkelige fornemmelser menn..jeg tog en test bare for at se om man ku se noget, 2 min efter ku jeg se en svag streg... gik faktisk lidt i panik og måtte simpelthen ringe rundt FUCK den er god nok men har stadig den der fornemmelse i kroppen om at det er for tidligt endnu vi har jo ellers været så forsigtige, brugt kondom og hvad der nu ellers er, så vil faktisk slet ikke tro på den også alligevel jo ? argh undskyld det forvirret indlæg måtte bare lige ud med en smule angst og glæde, måske hmmmm.. ka det overhovedet lade sig gøre tænker jeg så nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

YES!! den er der igen... tror jeg? er ihverfald næsten sikker...
jeg havde en SA i slutningen af dec-starten af jan. og min hcg var faldet til under 10 så det kan da ik være den jeg stadig kan se?

har haft en del mærkelige fornemmelser menn..jeg tog en test bare for at se om man ku se noget, 2 min efter ku jeg se en svag streg... gik faktisk lidt i panik og måtte simpelthen ringe rundt FUCK den er god nok men har stadig den der fornemmelse i kroppen om at det er for tidligt endnu vi har jo ellers været så forsigtige, brugt kondom og hvad der nu ellers er, så vil faktisk slet ikke tro på den også alligevel jo ? argh undskyld det forvirret indlæg måtte bare lige ud med en smule angst og glæde, måske hmmmm.. ka det overhovedet lade sig gøre tænker jeg så nu?

Jeg ville ikke gå forbi uden at sige tillykke, hvis den passer

Jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre, der gik flere år ved mig efter jeg havde sa ..

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Jeg ville ikke gå forbi uden at sige tillykke, hvis den passer

Jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre, der gik flere år ved mig efter jeg havde sa ..

tak. håber selvfølgelig den er rigtig nok, men nu må vi se om et par dage om den bliver mere positv eller om den forsvinder. er nu ret så nervøs

Anmeld

27. februar 2011

Loa

Hehe hvorfor har i brugt beskyttelse hvis i gerne ville have et barn

Men tillykke med det, hvis den er der

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hehe hvorfor har i brugt beskyttelse hvis i gerne ville have et barn

Men tillykke med det, hvis den er der

fordi vi fik at vide at den første mdr sku vi bruge beskyttelse da jeg kan få noget betændelse oppe i underlivet som kan være farligt. ellers havde jeg da os bare sagt pyt med kondomet

Anmeld

27. februar 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

tak. håber selvfølgelig den er rigtig nok, men nu må vi se om et par dage om den bliver mere positv eller om den forsvinder. er nu ret så nervøs

Jeg ville ihvertfald krydse fingre .. Og forstår godt at du er nervøs ..

Anmeld

27. februar 2011

twinboys

Håber den er der, men i har da og smidt gummiet ik??? Ellers er sandsynligheden nok ikke så stor...

Majbritt

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Håber den er der, men i har da og smidt gummiet ik??? Ellers er sandsynligheden nok ikke så stor...

Majbritt

jo vi har sikkert haft smidt gummiet det er ikke noget jeg kan huske så meget af

Anmeld

27. februar 2011

twinboys

Anonym skriver:

jo vi har sikkert haft smidt gummiet det er ikke noget jeg kan huske så meget af

Smiler og griner lidt af det... jamen håber så den er der...

<Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.