Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Ejjj de lyder lækre! Hvilke chokolader bruger du ??
Ejjj de lyder lækre! Hvilke chokolader bruger du ??
Jeg bruger den mørke 70% fra Odense Marcipan, den lyse fra Odense Marcipan og den hvide fra selv samme fabrik De ER lækre - tro mig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jacob&Kusuma skriver: Ja jeg er helt sikker på at det er det
Ja jeg er helt sikker på at det er det
Prøv dem siger jeg bare
*A* skriver: MUMS....
MUMS....
Ja... Muuuums...
Baagøe skriver: Prøv dem siger jeg bare
Baagøe skriver: Ja, det har man ikke hørt nogen dø af Jeg har just taget en af de berømte muffins op af fryseren og nu står den og venter på mig i køkkenet til jeg skal se "Lykke" på DR1
Ja, det har man ikke hørt nogen dø af Jeg har just taget en af de berømte muffins op af fryseren og nu står den og venter på mig i køkkenet til jeg skal se "Lykke" på DR1
Hvornår skal jeg komme?
Jacob&Kusuma skriver: Det tror jeg også jeg vil på søndag til min fødselsdag. Så jeg stjæler lige opskriftenTak for den!Stort kram Kusuma
Det tror jeg også jeg vil på søndag til min fødselsdag. Så jeg stjæler lige opskriftenTak for den!Stort kram Kusuma
De vil ikke blive skuffet
Baagøe skriver: De vil ikke blive skuffet
Kofoed33 skriver: Hvornår skal jeg komme?
Nu
Jacob&Kusuma skriver: Det er jeg lykkelig over at høre. For er mine gæster glade, så er jeg glad
Det er jeg lykkelig over at høre. For er mine gæster glade, så er jeg glad
De er desuden super nemme at lave
Baagøe skriver: Jeg bruger den mørke 70% fra Odense Marcipan, den lyse fra Odense Marcipan og den hvide fra selv samme fabrik De ER lækre - tro mig!
Okay kan det fåes alle steder eller ?Ja det lyder for lækkert - så dem må jeg da prøve og lave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128