Mei tai ! Hjælp dumpappen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Koen.

Hej piger

Jeg er næsten 100 % på at jeg skal have en mei tai MEN der er simpelthen ikke nogen steder i mit område jeg kan prøve en og har ikke bil, så tror i dumpappen her kan binde en?? Har ti tommelfingre og er nogen gange lidt langsom i betrækket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Loa

lillespurv20 skriver:

Hej piger

Jeg er næsten 100 % på at jeg skal have en mei tai MEN der er simpelthen ikke nogen steder i mit område jeg kan prøve en og har ikke bil, så tror i dumpappen her kan binde en?? Har ti tommelfingre og er nogen gange lidt langsom i betrækket

Sagtens

Jeg var også rigtig meget i tvivl om jeg kunne, men det kunne jeg sagtens..... Så er helt sikker på det heller ikke er noget problem for dig....

Anmeld

27. februar 2011

Koen.

Loa skriver:

Sagtens

Jeg var også rigtig meget i tvivl om jeg kunne, men det kunne jeg sagtens..... Så er helt sikker på det heller ikke er noget problem for dig....

ih dejligt at høre, for er næsten nød til at bare tage chancen og bestille en

Anmeld

27. februar 2011

Loa

lillespurv20 skriver:

Bruger dog slet ikke min, da jeg har en ekstremt aktiv/urolig datter, som bare ikke gider sidde stille i sådan en, men der er jo heldigvis forskel på børn

Anmeld

27. februar 2011

Koen.

Loa skriver:

Bruger dog slet ikke min, da jeg har en ekstremt aktiv/urolig datter, som bare ikke gider sidde stille i sådan en, men der er jo heldigvis forskel på børn

Jeg er godt nok os spændt på og min Lærke gider sidde i sådan en for hun er os en vildbasse Men pt vil hun bare bæres konstant så jeg har altid ondt i ryggen desværre, så må jo finde en løsning

Anmeld

27. februar 2011

Loa

lillespurv20 skriver:

Jeg er godt nok os spændt på og min Lærke gider sidde i sådan en for hun er os en vildbasse Men pt vil hun bare bæres konstant så jeg har altid ondt i ryggen desværre, så må jo finde en løsning

Så tror jeg hun godt vil sidde i sådan en, hvis hun gerne vil bæres.... Det gider min Isabella nemlig ikke engang.... Stædige asen

Anmeld

27. februar 2011

mariamiss6

lillespurv20 skriver:

Du kan helt sikkert sagtens binde sådan een.....

Og jeg kan sagtens sy dig een hvis det skulle være

her kan du se hvordna du binder   http://kleinsmekker.dk/group.asp?group=18

Anmeld

27. februar 2011

Koen.

Loa skriver:

Så tror jeg hun godt vil sidde i sådan en, hvis hun gerne vil bæres.... Det gider min Isabella nemlig ikke engang.... Stædige asen

det vil hun og det er bare 24-7 hihi en lille viljestærk pige du har

Anmeld

27. februar 2011

Koen.

mariamiss6 skriver:

Du kan helt sikkert sagtens binde sådan een.....

Og jeg kan sagtens sy dig een hvis det skulle være

her kan du se hvordna du binder   http://kleinsmekker.dk/group.asp?group=18

kanon side, det kan selv JEG da finde ud af

jamen hvad skal du have for det

Anmeld

27. februar 2011

Mille83

lillespurv20 skriver:

Hej piger

Det kan du godt, jeg har en, jeg går gerne på webcam og hjælper dig..Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.