? om stillinger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Ja det er måske et lid sjovt spørgsmål, men jeg bliver nød til at spørger!

Er chancen meget mindre for at blive gravid, hvis det er pigen er øverst når partner kommer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej piger.

Ja det er måske et lid sjovt spørgsmål, men jeg bliver nød til at spørger!

Er chancen meget mindre for at blive gravid, hvis det er pigen er øverst når partner kommer?

Altså man kan jo sige, at rent tyngdekraftmæssigt ryger det jo noget hurtigere ud, når du sidder op, men det kommer sikkert an på med hvilken kraft det bliver skudt afsted osv

Anmeld

27. februar 2011

oo

altså....man siger at missionærstilling eller bagfra er bedst, da tissemanden kommer længst ind i kvinden på den måde (bagfra altså) og derfor skydes sædcellerne længst op i den stilling. Rygliggende (missionær) er vist primært fordi sæden så ikke løber nedad med det samme, som den fx gør når kvinden er øverst.

men...jeg blev gravid af at være øverst

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Altså man kan jo sige, at rent tyngdekraftmæssigt ryger det jo noget hurtigere ud, når du sidder op, men det kommer sikkert an på med hvilken kraft det bliver skudt afsted osv

Ja, jeg kan godt se hvad du mener

Vi laver også noget sjovt rullen rundt noget, med at jeg skal ned på siden før vi flytter os fra hinanden, det ser nok meget sjovt ud, men om det hjælper på at det bliver der, ved jeg nu ikke helt  hehe

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

altså....man siger at missionærstilling eller bagfra er bedst, da tissemanden kommer længst ind i kvinden på den måde (bagfra altså) og derfor skydes sædcellerne længst op i den stilling. Rygliggende (missionær) er vist primært fordi sæden så ikke løber nedad med det samme, som den fx gør når kvinden er øverst.

men...jeg blev gravid af at være øverst

Jamen så er det jo ikke helt umuligt!

Men ja, kan da godt se at de andre måder, er nemmer for at det bliver hvor det skal..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.