Barbapapa-kage :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Siljesmor

ZamanogDania skriver:

Den er rigtig flot

Må jeg høre hvordan du har lavede deres øjenbryn? Har du tegnet?

Ja, de er tegnet med sådan en special-pen til kager  - og tak for roserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Siljesmor

*A* skriver:

Ej, hvor er den bare flot... Har det ikke taget rigtig lang tid og lave sådan en kreation?

Tak  Synes faktisk at denne her var ret nem at lave. Lavede figurene over et par dage, og blomster og bogstager ligeså.. Så virker det ikke som så lang tid

Anmeld

27. februar 2011

Siljesmor

jannebjerre skriver:

mmmm den er flot
Må jeg spørge hvad der er i???

Jeps, der er 2 chokoladebunde og 1 lys bund, fyld af hindbærmousse og skildpaddemousse

Anmeld

27. februar 2011

Laila T

Super flot

Anmeld

27. februar 2011

Susan1978

M - så den godt tidligere over telefonen... altså de er sgu da bare for lækre de der figurer.. min veninde vil gerne have sådanne på sine kage til påske tror jeg nok.. så måske jeg lige skal have lidt fif der..

Anmeld

27. februar 2011

LISBETH:-)

Nøj, hvor er den bare flot! Den skal nok skabe glæde, og jeg er faktisk ret sikker på at jeg ved hvem modtagere er

Anmeld

28. februar 2011

Siljesmor

lisbeth2910 skriver:

Nøj, hvor er den bare flot! Den skal nok skabe glæde, og jeg er faktisk ret sikker på at jeg ved hvem modtagere er

Hi hi, det er til den lækre Sofia Dalsgaard  Og nu er jeg igang med muffins som hun skal have med i børnehave  - med barbapapa-figurer på  Billeder følger

Anmeld

28. februar 2011

LISBETH:-)

Siljesmor skriver:

Hi hi, det er til den lækre Sofia Dalsgaard  Og nu er jeg igang med muffins som hun skal have med i børnehave  - med barbapapa-figurer på  Billeder følger

Jep det var også hende jeg havde i tankerne.

Glæder mig til billeder af de der muffins, det lyder meget fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.