Aktivitetstæppe - SKAL BARE AF MED DET NU !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. marts 2011

quar20

Zeus skriver:

Hvordan fungerer den, siden den styrker ryggen osv?

I starten bruger du bæltet som er spændt fast på tæppet på bolden..!! Så ruller du barnet frem og tilbage, det styrker ryggen, nakken og ben idet barnet løfter hoved og ben..!!

Derefter kan du rulle frem og tilbage og fra side til side..!! Man kan læse meget mere om det hvis man slår navnet op

Den er super go - og virkelig morsom for de små.. Bolden kan bruges op til 2års alderen.. Altså i leg og ballancestyrkning..!!

Vi har brugt den meget til Tino - men Liam han er åbenbart alt for stærk til den, så det var unødigt at bruge den sagde min sp..!!

Det koster 699kr fra ny af - men sælger den for 100kr inkl. porto KUN fordi jeg bare vil a med det, da det ligger og fylder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Zeus

quar20 skriver:

I starten bruger du bæltet som er spændt fast på tæppet på bolden..!! Så ruller du barnet frem og tilbage, det styrker ryggen, nakken og ben idet barnet løfter hoved og ben..!!

Derefter kan du rulle frem og tilbage og fra side til side..!! Man kan læse meget mere om det hvis man slår navnet op

Den er super go - og virkelig morsom for de små.. Bolden kan bruges op til 2års alderen.. Altså i leg og ballancestyrkning..!!

Vi har brugt den meget til Tino - men Liam han er åbenbart alt for stærk til den, så det var unødigt at bruge den sagde min sp..!!

Det koster 699kr fra ny af - men sælger den for 100kr inkl. porto KUN fordi jeg bare vil a med det, da det ligger og fylder

Nårh, på den måde.. Vi bruger desværre allerede en bold, bare den min kæreste bruger til hans ryg.. Troede ikke det var på dén måde den virkede.. Men så "undskyld forstyrrelsen"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.