Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad synes I?
Er hverken gravid eller..........
Bare nysgerrig, gik pludselig op for mig at min oldemor hed det. Hun er bare altid blevet omtalt som fars mormor!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan godt lide det Havde jeg haft en dansk mand kunne jeg godt have kaldt min datter det. Men det har jeg ikke, så udtalen vil blive med hårdt g.. a'la Aknæs.. Så synes jeg charmen ryger
Smukt...Agnes, Astrid, Esther, Dagmar, Karen, Anna og de der navne, de er smukke...
jannebjerre skriver: Jeg sys faktisk det er et rigtig smukt navn- og så er alle de gamle navne jo ved at være "in" igen...
Jeg sys faktisk det er et rigtig smukt navn- og så er alle de gamle navne jo ved at være "in" igen...
Elsker gamle navne, har allerede en Ella og en Cornelia
kitty skriver: Jeg kan godt lide det Havde jeg haft en dansk mand kunne jeg godt have kaldt min datter det. Men det har jeg ikke, så udtalen vil blive med hårdt g.. a'la Aknæs.. Så synes jeg charmen ryger
Ja det skal udtales med blødt g og lige ud af landevejen
Smukt... min datter hedder det til mellemnavn- efter min oldemor
Eva. skriver: Smukt...Agnes, Astrid, Esther, Dagmar, Karen, Anna og de der navne, de er smukke...
Og Edith, det er da også fint Det med med også!!!
D.B.L skriver: Ja det skal udtales med blødt g og lige ud af landevejen
Præcis. Så herhjemme holder den ikke
Ploffer skriver: Smukt... min datter hedder det til mellemnavn- efter min oldemor
"synes godt om"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128