Kage til kobberbryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.119 visninger
31 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Polkaprik

Her en kage til en dejlig kollega der i dag skal fejre sit kobberbryllup. Hun ønskede at både hende selv og manden samt deres 3 drenge skulle være på kagen og så skulle den være rigtig blød og feminin med roser. Sidst med ikke mindst mått der IKKE være noget kobberfarvet på den..hehe..Hun blev rigtig glad for den! 

Indeholder lyse bunde, hindbærmousse og daimcreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
65 kuv.

alle mine kager kan ses på 

http://michelles-droemmekage.blogspot.com/

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

cecilie1984

Polkaprik skriver:

Her en kage til en dejlig kollega der i dag skal fejre sit kobberbryllup. Hun ønskede at både hende selv og manden samt deres 3 drenge skulle være på kagen og så skulle den være rigtig blød og feminin med roser. Sidst med ikke mindst mått der IKKE være noget kobberfarvet på den..hehe..Hun blev rigtig glad for den! 

Indeholder lyse bunde, hindbærmousse og daimcreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
65 kuv.

alle mine kager kan ses på 

http://michelles-droemmekage.blogspot.com/

Michelle

Er helt TOSSET med dine kager. Og ÆRGER mig MEGET over at vi bor for langt fra hinanden ellers ville jeg HELT sikkert have dig til at lave vores dåbs kage. Dine kager er virkelig det flotteste jeg nogensinde har set. Selv dine er flottere end feks vores bryllupskage som endda var lavet af en uddannet konditor

Anmeld

26. februar 2011

Troldemommi

Jamen det er jo et helt kunstværk, det er sindsygt flot :-)

Anmeld

26. februar 2011

Lene27

Tror jeg ved hvem kagen er til og hvis det er hende så passer den bare så meget til hende....

den er super flot..

Anmeld

26. februar 2011

Polkaprik

cecilie1984 skriver:

Er helt TOSSET med dine kager. Og ÆRGER mig MEGET over at vi bor for langt fra hinanden ellers ville jeg HELT sikkert have dig til at lave vores dåbs kage. Dine kager er virkelig det flotteste jeg nogensinde har set. Selv dine er flottere end feks vores bryllupskage som endda var lavet af en uddannet konditor

Årh ja! Tusind mange tak for de meget flotte ord! Ville da ønske jeg kunne have hjulpet med en kage til jer!

Jeg må sge jeg heller ikke altd er imponeret over hvad de uddannede konditorere/bagere kan præsterer og slet ikke til de priser der følger med!

Men endnu engang tak

Anmeld

26. februar 2011

LISBETH:-)

Den er rigtig rigtig god!!! Jeg fatter simpelthen ikke hvordan du har tid nok i døgnet til alle de fantastiske kager!

Tak for idag!

Anmeld

26. februar 2011

Polkaprik

Monica P skriver:

Jamen det er jo et helt kunstværk, det er sindsygt flot :-)

Anmeld

26. februar 2011

Polkaprik

Lene27 skriver:

Tror jeg ved hvem kagen er til og hvis det er hende så passer den bare så meget til hende....

den er super flot..

Er det rigtigt!? 

Hun blev i hvert fald glad for den da jeg aflevede den ude ved festen her til aften

Anmeld

26. februar 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hej Michelle,

Sikke en vidunderlig kage

hvad lægger du imellem "etagerne"?

kh

Anmeld

26. februar 2011

Polkaprik

lisbeth2910 skriver:

Den er rigtig rigtig god!!! Jeg fatter simpelthen ikke hvordan du har tid nok i døgnet til alle de fantastiske kager!

Tak for idag!

Jamen Lisbeth den stod jo klar til opsmøring da i tog hjem i dag så jeg havde jo et par timer til at lave den

Og endnu engang tusind tak for en rigtig hyggelig dag!  Det er sgu en knuslækker unge du har dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.