Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja som overskriften hedder hvidt udflåd.
- jeg vågnede her til morgen, og da jeg skulle ud og tisse,
tog jeg mine underbukser ''g-strenge'' ned, og de var fyldt med hvidt udflåd. det har sådan en kvalmen lugt. hjælp!!
hvordan kan det være?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: ja som overskriften hedder hvidt udflåd. - jeg vågnede her til morgen, og da jeg skulle ud og tisse, tog jeg mine underbukser ''g-strenge'' ned, og de var fyldt med hvidt udflåd. det har sådan en kvalmen lugt. hjælp!! hvordan kan det være?
Evt. svamp... Det er ofte sådan noget hvidt, grynet udflåd. Har du kløe, svie eller andre gode ting oveni?
det kan sagtens være svamp... hvis du har haft et par trusser på der sidder for stramt eller cowboy bukser der sidder meget tæt...
CamiRon skriver: Evt. svamp... Det er ofte sådan noget hvidt, grynet udflåd. Har du kløe, svie eller andre gode ting oveni?
Nej der er intet overhoved,
det er heller ikke grynet , det er bare som udflåd lidt fast men hvidt
Det kan også være underlivsbetændelse - hvis jeg var dig ville jeg lige kontakte lægen på Mandag
Fenja09 skriver: Det kan også være underlivsbetændelse - hvis jeg var dig ville jeg lige kontakte lægen på Mandag
er det farligt eller?
hvordan undersøger de det
MorTilMalene skriver: det kan sagtens være svamp... hvis du har haft et par trusser på der sidder for stramt eller cowboy bukser der sidder meget tæt...
hvordan undersøger lægen det så
Anonym skriver: hvordan undersøger lægen det så
altså det ved jeg faktisk ikk.. hvis jeg har haft det har jeg sagt til lægen hvordan det ser ud og lugter så har lægen så sagt at det sandsynligvis er svamp og så har hun givet mig noget imod det... men de sleste gange har jeg selv klaret det med løse bukser og trusser... og så har jeg haft vasket mig med en god intimsæbe..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128