kan man se ægløsningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Anonym trådstarter

kan man se det f.eks som hvidt udflåd i trusserne eller hvad? jeg har selt ikke styr på mine menstuationer og ægløsning og vi prøver at lave baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Julemusen

Jeg er selv lige blevet gravid, men vi prøvede i over et år og havde heller ikke styr på min mens eller æggeløsning. Og tænkte at jeg ikke ville "pyldre" over det og stresse kroppen ved at teste hvornår min æggelæsniing.

Men jeg gik jo så i langt tid uden at vide det og til sidst besluttede jeg at købe test og første gang jeg fik påpeget en æggeløsning blev jeg så gravid. Så vil anbefale dig at købe nogle billige test på nettet (40 stk for 180 tror jeg jeg gav)  

Held og lykke!

Anmeld

26. februar 2011

Anonym trådstarter

tak for dit svar, hvornår skal man teste for ægløsning? og nu skal jeg lige være helt med, det er når man har ægløsning at man kan blive gravid ik?

Anmeld

26. februar 2011

NilleG

Jeg er ikke så god til at se det selv (er igang med pb) men nogen får mere udflåd og nogen får også nogen mavesmerter... Hvis du begynde at tjekke ca 11-12 dage efter mens start så burde du får æl, min cyklus er 27 dage og har fundet ud af min æl faktisk altid efter hvad jeg har testet mig til er på 14 dag efter mens start... De billige teste man kan købe har jeg haft rigitg svært ved at aflæse, så jeg vil anbefale du bruger de dyre og så bare til du ved hvornår du får æl og så stoppe med at bruge dem.. Jeg brugte tests i 4 måneder og vi gider ikke bruge flere nu.. (bliver bare depri hvis vi ikke kan have sex lige efter jeg har testet positivt)

Anmeld

26. februar 2011

Julemusen

Jo er når du har æggeløsning at chancen for at blive gravid er størst. man kan ikke blive gravid i en cyklus hvi der ikke er æggeløsning, eller det er i hvert fald hvad jeg har fået at vide. Min cyklus er på 35 dage og har en meget sen æggeløsning på 22. dagen.

SÅ jeg vil anbefale at du starter med at finde din cyklus længde og så trække 15 fra og begynde at teste derfra. altså da min er 35 dage så skulle jeg teste fra 20. dagen i cyklusen. Hvis din er 28 dage så test fra 13. dagen  

Det har fungeret for mig, så krydser finger for at det også kommer til at køre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.