kage form?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Bambii

Jeg har fået en udfordring at skulle lave en lagkage ud til min kærestes arbejde, da han har fødselsdag på onsdag og skal lave noget med vindmøller, da han arbejder på siemens hvor de laver vindmøller.. Men ved ikke helt hvordan jeg skal lave det? Om jeg måske skal lave selve kager som et vindmølle"hus" med vinger eller om jeg skal lave en kage og så lave små vindmøller og sætte på?

Er rimelig ny i det med at lave kage.. Men er okay til det syntes jeg selv Er kreativ, så det er bare hvad der måske er nemmest ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Magsen

Bambii skriver:

Jeg har fået en udfordring at skulle lave en lagkage ud til min kærestes arbejde, da han har fødselsdag på onsdag og skal lave noget med vindmøller, da han arbejder på siemens hvor de laver vindmøller.. Men ved ikke helt hvordan jeg skal lave det? Om jeg måske skal lave selve kager som et vindmølle"hus" med vinger eller om jeg skal lave en kage og så lave små vindmøller og sætte på?

Er rimelig ny i det med at lave kage.. Men er okay til det syntes jeg selv Er kreativ, så det er bare hvad der måske er nemmest ?

jeg synes du skal lave en normal kage ( firkantet ) og så lave små vindmøller osv. på, da det nok vil være nemmere og se pænere ud når den skal spises 

Anmeld

26. februar 2011

Bambii

nogen der har nogle gode råd til fyld?

Anmeld

26. februar 2011

Bambii

27. februar 2011

Bambii

28. februar 2011

SD21

Bambii skriver:

nogen der har nogle gode råd til fyld?

Tobleronecreme og hindbærmousse Eller chokolademousse og hindbærmousse ! MUMS ! Og jeg har verdens bedste (og nemmeste) opskrift på chokolademousse ! Selv min mand, som ikke er særlig vild med slik, kage osv elsker den !

Anmeld

28. februar 2011

Bambii

SD21 skriver:

Tobleronecreme og hindbærmousse Eller chokolademousse og hindbærmousse ! MUMS ! Og jeg har verdens bedste (og nemmeste) opskrift på chokolademousse ! Selv min mand, som ikke er særlig vild med slik, kage osv elsker den !

Den vil jeg gerne have

Anmeld

28. februar 2011

SD21

Bambii skriver:

Den vil jeg gerne have

1 dl. kaffe - jeg bruger den varm

200 g. mørk chokolade

½ l. piskefløde

1 bæger past. æggeblommer

Smelt chokoladen over vandbad. Tag chokoladen af varmen og lad den køle lidt af. Tilsæt æggeblommerne og bagefter den varme kaffe (min chokolade stivner, hvis ikke kaffen er varm ). Lad chokoladen køl helt af. Pisk fløden stiv imens. Når chokoladen er kølet af, vendes det i piskefløden. MUMS.

Anmeld

28. februar 2011

Bambii

SD21 skriver:

1 dl. kaffe - jeg bruger den varm

200 g. mørk chokolade

½ l. piskefløde

1 bæger past. æggeblommer

Smelt chokoladen over vandbad. Tag chokoladen af varmen og lad den køle lidt af. Tilsæt æggeblommerne og bagefter den varme kaffe (min chokolade stivner, hvis ikke kaffen er varm ). Lad chokoladen køl helt af. Pisk fløden stiv imens. Når chokoladen er kølet af, vendes det i piskefløden. MUMS.

lyder lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.