Underlig fornemmelse i maven :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Fjordside

D. 28 er dagen hvor min periode skulle komme, hvis den kommer Jeg har en underlig fornemmelse i maven om at det kan være sket.

Var ved lægen i Januar og fik et godt råd, hun sagde at vi skulle have sex hveranden dag og så skulle vi nok kunne ramme det, det har vi så haft (lige minus de sidste par dage pga. sygdom) Jeg plejer i ugen op til jeg skal have min periode at få urenheder i huden og der er intet kommet, er måske skør at jeg tænker at det er et tegn, men jeg har bare en underlig fornemmelse i maven, tør næsten ikke tro på det... 

Vi har været i gang siden nov. 2010 og synes at det ville være underligt, hvis vi ikke har ramt det denne gang, med rådet fra lægen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Mette 28

Spændende om den er der  for dig, den her gang havde jeg også bare en fornemmelse af at den var god nok, testede så lidt dage før og den var nu god nok... De fornemmelser kan nu være helt rigtige...

Anmeld

26. februar 2011

Fjordside

Mette 27 skriver:

Spændende om den er der  for dig, den her gang havde jeg også bare en fornemmelse af at den var god nok, testede så lidt dage før og den var nu god nok... De fornemmelser kan nu være helt rigtige...

Jeg håber også den er der og at jeg kan stole på min mavefornemmelse

Anmeld

26. februar 2011

Mette 28

Fjordside skriver:

Jeg håber også den er der og at jeg kan stole på min mavefornemmelse

Mange kan fornemme at den er der, første gang fattede jeg dog ikke at det var derfor jeg havde det som jeg havde det, og testede første langt over tid, men denne gang gik det op for min hjene  at den var god nok.. Men det er så mærkeligt med de fornemmelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.