Billedspam af Marcus 10 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.721 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

FruEllingsen

Vores fantastiske dreng blev 10 mdr!!!! igår.. hvor f****n blev tiden lige af..

Vores lille super mand vejer 7,9 kg og måler 70 cm. Så der er ikke rigtig sket noget den sidste måneds tid.

Han kravler, og rejser sig op af alt. han er begyndt at gå ved ting, og elsker at tonse rundt med sin Brio gå vogn.

Han nyder at være med i køkkenet når vi laver mad, ja i det hele taget elsker han bare mad. hehe. vi er stoppet med hans flaske, her for en månedstid siden, og det er bare gået super

Han har gået i DP lidt over en måned nu. og han elsker det. han er så glad når vi aflevere ham, og heldigvis lige så glad når vi kommer og henter ham

Han er en rigtig lille bølle der nyder at drille sin mor og far, han er meget bevist om hvordan man gør. hhih.

Han har 2 små fine tænder. og der er vist flere på vej

Og nu til BILLEDSPAM

Mia (smilaluna) håber altså det er ok at der er sneget sig et par billeder med at Dejlige Mikkel. synes bare de er så gode

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

fif

Drømmer skriver:

Vores fantastiske dreng blev 10 mdr!!!! igår.. hvor f****n blev tiden lige af..

Vores lille super mand vejer 7,9 kg og måler 70 cm. Så der er ikke rigtig sket noget den sidste måneds tid.

Han kravler, og rejser sig op af alt. han er begyndt at gå ved ting, og elsker at tonse rundt med sin Brio gå vogn.

Han nyder at være med i køkkenet når vi laver mad, ja i det hele taget elsker han bare mad. hehe. vi er stoppet med hans flaske, her for en månedstid siden, og det er bare gået super

Han har gået i DP lidt over en måned nu. og han elsker det. han er så glad når vi aflevere ham, og heldigvis lige så glad når vi kommer og henter ham

Han er en rigtig lille bølle der nyder at drille sin mor og far, han er meget bevist om hvordan man gør. hhih.

Han har 2 små fine tænder. og der er vist flere på vej

Og nu til BILLEDSPAM

Mia (smilaluna) håber altså det er ok at der er sneget sig et par billeder med at Dejlige Mikkel. synes bare de er så gode

Hihih- han er virkelig bare kær Og så med de briller på!!

Anmeld

26. februar 2011

Fam. Madsen

super skøn dreng

hvordan har i fundet ud af at han skulle bruge briller???

Anmeld

26. februar 2011

FruEllingsen

fif skriver:

Hihih- han er virkelig bare kær Og så med de briller på!!

TAk ja han er bare en charmetrold

Anmeld

26. februar 2011

FruEllingsen

Fam. Madsen skriver:

super skøn dreng

hvordan har i fundet ud af at han skulle bruge briller???

Jeg er selv meget langsynet, og da vi så skulle til øjenlægekontrol med ham ifm at han er født for tidligt, blev han også tjekke der om han var langsynet.

Var selv meget overrasket over at de kunne se det så tydeligt. ( han var 2mdr. og fik briller da han var 5 mdr. )

Anmeld

26. februar 2011

MyBaby

Han er virkelig intet mindre end fantastisk! Dejlig lille grinebidder!

Anmeld

26. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

Han er jo bare lækker og fremme i sko'ene..

Ang det at der ikke er sket så meget på den sidste mdr er fordi han er startet i dp... Det gjorde min sp mig opmærksom på at de ved opstart i vu - dp - bh helt lovligt går lidt i stå - da der er så mange nye indtryk osv. som de skal bearbejde at de 'glemmer' at vokse...

Anmeld

26. februar 2011

Maria.

Hvor er han bare noget af det lækreste jeg længe har set!!

Anmeld

26. februar 2011

Gyllibik

En lækker lille mand

Anmeld

26. februar 2011

FruEllingsen

Mor til Frederic skriver:

Han er jo bare lækker og fremme i sko'ene..

Ang det at der ikke er sket så meget på den sidste mdr er fordi han er startet i dp... Det gjorde min sp mig opmærksom på at de ved opstart i vu - dp - bh helt lovligt går lidt i stå - da der er så mange nye indtryk osv. som de skal bearbejde at de 'glemmer' at vokse...

Hehe. hvor er du sød.

DEt kan godt være der er derfor.  håber du har ret
Der er i hvert fald fuld gang i ham der nede, så han forbrænder nok en stor del af det han spiser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.