En masse sko til salg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.825 visninger
47 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

KarinaIda

Hej...

Ja, nu skulle der sorteres i skoene, har så mange af dem....

Der er ingen af skoene der fejler noget, og nogen af dem, er der faktisk ikke rigtig gået med, du kan intet slitage se på dem, andet end det normale snavs under skoene!!!

1. Sorte Mary B støvler str 39, de er brugt nogle gange, men fejler intet... De har bare ligget i en kasse de sidste par år, og ikke været brugte!! SOLGT

2. Sølvgrå Jackie støvler fra bilka str 39, brugt 2-3 gange og derefter bare ligget i en kasse. SOLGT

3. Pæne røde sko med kilehæl str 39, købt i din sko. brugt 1 gang, og derefter bare stået i kasse. De er ikke skindende røde, nærmere lidt "matte" i det. SOLGT

4. Brune kawasakisko str 41, stort set ikke brugt. De er lidt beskidte ude i spidsen på det hvide, men det er også hvad det er, om det kan gå af, ved jeg ikke har ikke prøvet. du kan ikke se på sålerne de er brugt!

5. Karizma slippers i sølv og hvide str 40 fra føtex, brugt 2-3 gange og ligget siden i en kasse.

6. Karizma ballerina i sølvgrå med rem og mønster str 41 fra føtex. Gået med 1 gang herhjemme, men var alligevel ikke mig, og kom derfor i kassen til alle de andre sko.

7. Karizma ballerina i sort med perler str 40, brugt 3-4 gange og derefter ligget i kasse som alle mine andre sko.

8. Tamaris sandaler i sorte med stjerner str 40, brugt meget få gange.

9. Hør/halm slippers fra Kreta, brugt 1 gang herhjemme og kom derefter ned til samlingen af sko.

10. Lange striksutsko i hvide str 40/41, splinter nye. købt i føtex, de går til knæene.
Har også disse i sorte samme str, de er brugt nogle få gange. - SOLGT BÅDE SORTE OG HVIDE

Kom endelig med bud - hvis det falder i jeres smag. Porto betalter køber selv (38 kr).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

KarinaIda

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opping.

Anmeld

28. februar 2011

nattergalen

Hej hvad skal du have for striksutsko og kan en str 39 bruge dem?

Anmeld

28. februar 2011

liwsmor

KarinaIda skriver:

Hej...

Der er ingen af skoene der fejler noget, og nogen af dem, er der faktisk ikke rigtig gået med, du kan intet slitage se på dem, andet end det normale snavs under skoene!!!

1. Sorte Mary B støvler str 39, de er brugt nogle gange, men fejler intet... De har bare ligget i en kasse de sidste par år, og ikke været brugte!!

2. Sølvgrå Jackie støvler fra bilka str 39, brugt 2-3 gange og derefter bare ligget i en kasse.

3. Pæne røde sko med kilehæl str 39, købt i din sko. brugt 1 gang, og derefter bare stået i kasse. De er ikke skindende røde, nærmere lidt "matte" i det.

4. Brune kawasakisko str 41, stort set ikke brugt. De er lidt beskidte ude i spidsen på det hvide, men det er også hvad det er, om det kan gå af, ved jeg ikke har ikke prøvet. du kan ikke se på sålerne de er brugt!

5. Karizma slippers i sølv og hvide str 40 fra føtex, brugt 2-3 gange og ligget siden i en kasse.

6. Karizma ballerina i sølvgrå med rem og mønster str 41 fra føtex. Gået med 1 gang herhjemme, men var alligevel ikke mig, og kom derfor i kassen til alle de andre sko.

7. Karizma ballerina i sort med perler str 40, brugt 3-4 gange og derefter ligget i kasse som alle mine andre sko.

9. Hør/halm slippers fra Kreta, brugt 1 gang herhjemme og kom derefter ned til samlingen af sko.

10. Lange striksutsko i hvide str 40/41, splinter nye. købt i føtex, de går til knæene.
Har også disse i sorte samme str, de er brugt nogle få gange.

Kom endelig med bud - hvis det falder i jeres smag. Porto betalter køber selv (38 kr).

sølv og de sorte støvler er de meget stor i størrelsen

Anmeld

28. februar 2011

KarinaIda

nattergalen skriver:

Hej hvad skal du have for striksutsko og kan en str 39 bruge dem?

Hej.

Altså de er lidt store.. Men jeg bruger selv for det meste 39 og de sorte er gået fint til mig

Kom med et bud på dem

Anmeld

28. februar 2011

KarinaIda

liwsmor skriver:

sølv og de sorte støvler er de meget stor i størrelsen

Vil ikke sige meget store, men en str 40 kan godt bruge dem.. Det kan jeg i hvert fald, og jeg bruger også nogle gange 40, men i disse to modeller blev de simpelthen for store til mig.

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

KarinaIda skriver:

Hej...

1. Sorte Mary B støvler str 39, de er brugt nogle gange, men fejler intet... De har bare ligget i en kasse de sidste par år, og ikke været brugte!!

2. Sølvgrå Jackie støvler fra bilka str 39, brugt 2-3 gange og derefter bare ligget i en kasse.

3. Pæne røde sko med kilehæl str 39, købt i din sko. brugt 1 gang, og derefter bare stået i kasse. De er ikke skindende røde, nærmere lidt "matte" i det.

Har også disse i sorte samme str, de er brugt nogle få gange.

Hvad skal du have for de strikkede?

Anmeld

28. februar 2011

KarinaIda

Tina&Daniel skriver:

Hvad skal du have for de strikkede?

Mener du sutskoene???

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

KarinaIda skriver:

Mener du sutskoene???

Ja de lang der som stadig har mærke på.

Anmeld

28. februar 2011

KarinaIda

Tina&Daniel skriver:

Ja de lang der som stadig har mærke på.

Ja.... Godt spørgsmål.. Heh... Kom med et bud Bare husk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.