Vulkan kage hjæælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.472 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

quity

Hejsa... Jeg har fået den udfordring at jeg skal lave en kage der skal ligne en vulkan med lava til den 5/3. Der skal være blåbærdrøm og skildpaddecreme i. Men Hvordan????

Jeg har selv et par idéer, men ved ik helt om det bliver godt. Så hvordan vil I lave en vulkan???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Silas&Mille

Det der lige springer frem  på nethinden ved mig er 'skåle-kage'. Find en stor skål gerne en der bliver lidt 'spids' i det når den vendes på hovedet, hvis du forstår hvad jeg mener, og byg så kagen op i den og pynt den som en vulkan når den er vendt ud af skålen.

Anmeld

27. februar 2011

SD21

Jeg tror bare jeg ville lave en ganske almindelig kage og så lave spidsen og alt det der i mmf Det er den eneste idé jeg lige har, medmindre du kan bygge vulkanen i kage "stykker", men det tror jeg er svært.

Anmeld

27. februar 2011

quity

MoriSverige skriver:

Det der lige springer frem  på nethinden ved mig er 'skåle-kage'. Find en stor skål gerne en der bliver lidt 'spids' i det når den vendes på hovedet, hvis du forstår hvad jeg mener, og byg så kagen op i den og pynt den som en vulkan når den er vendt ud af skålen.

Det var også en af mine idéer. Så tror det bliver sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.