siden ser underlig ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

L.J.L

Jeg har også prøvet at trykke debatterne frem og tilbage men det bliver stadig ikke som før.

Nej vi vil have det som før, da var det meget mere overskueligt! Og giver slet ingen mening at lade klubberne fylde halvdelen af siden når man ikke bruger dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

MariaJ

Ja, jeg kan heller ikke få klubberne til at forsvinde. Jeg kan godt få "knappen" til at blive rød. Det ændrer bare ingenting ved, hvordan siden ser ud.

Anmeld

26. februar 2011

Vingummien

Oki er ikke den eneste der kiggede lidt.

Vil have det som før, mere overskueligt og nemmere at kigge hvad folk har skrevet når man kunne se en masse indlæg

Anmeld

26. februar 2011

Vingummien

Marco2 skriver:

klubberne skjuler du ved at trykke ovenover indlægslisten hvor der står "klubber". så bliver "kuglen" foran rød …

Og dine egne indlæg ligger i "baren" i venstre side. Du skal bare trykke på "Abonnementer" ved den grønne pil DEBAT

Sku mere overskueligt da man havde indlæggende nederst på siden end derover

Anmeld

26. februar 2011

Valle81

Jeg er også fuldstændig rundforvirret og så er der kun 10 indlægpå forseiden så man skal sidde og bladre...............

Giv os det gamle tilbage - for første gang brokker jeg mig over ændringerne - det her er noget rod:0)

Anmeld

26. februar 2011

twinboys

linselouise skriver:

Jeg har også prøvet at trykke debatterne frem og tilbage men det bliver stadig ikke som før.

Nej vi vil have det som før, da var det meget mere overskueligt! Og giver slet ingen mening at lade klubberne fylde halvdelen af siden når man ikke bruger dem...

Anmeld

26. februar 2011

Steph_Laurits

Der er oprettet en lignende tråd tidligere, og Mariamiss (tror det er hendes brugernavn)  skrev at hun havde sendt brev til Henrik hvor han havde skrevet at det er ham der har lavet det om, bl.a. fordi at klubberne ikke bliver brugt særlig meget - så det er for at få liv i klubberne igen!

Dååååårlig idé altså! 

Anmeld

26. februar 2011

N&J

kunne man skjule klubberne???

Anmeld

26. februar 2011

Mimic

Synes det er lidt forkert at fremhæve klubberne så meget... der er jo en del herinde der alligevel ikke kan bruge det til noget, man kan jo alligevel ikke skrive i dem, hvis ikke man er plus medlem...

rigtigt ærgeligt og noget værre rod hvis du spøger mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.