lillepigens navn på mors mave :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.638 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Carinita

Lillepigens navn på min mave. (33+0)

Det er svært at se men der står Alexis. (Hun skal hedde Vita Alexis) Min mormors fornavn og min mands mellemnavn.

Glæder mig så meget til at kunne sige "Hej lille Vita" og til at høre min svigermor sige "Hola mi princessa Alexis!" Til at se glæden i min mormors øjne når jeg fortæller hende navnet!!  Bliver stort!

Lagde billedet i min fotomappe, men ville dele min glæde over maven og navnet!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Bellinda89

Carinita skriver:

Det er svært at se men der står Alexis. (Hun skal hedde Vita Alexis) Min mormors fornavn og min mands mellemnavn.

Glæder mig så meget til at kunne sige "Hej lille Vita" og til at høre min svigermor sige "Hola mi princessa Alexis!" Til at se glæden i min mormors øjne når jeg fortæller hende navnet!!  Bliver stort!

Hvor er det bare et smukt navn

Anmeld

26. februar 2011

Pia.

Det er bare et rigtigt smukt navn og sikke en vidunderlig mave du har der... Nøj bliver helt misundelig...

Anmeld

26. februar 2011

LilleMor10

Carinita skriver:

nej hvor er det et smukt navn, er det tattoveret på ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.