KageLadies.. Please hjælp mig! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

Lou87

Pullemulle skriver:

Opskrift på frosting til at putte på cupcakes:

Vanille-Frosting:

250 g flormelis

0,5-1 tsk. vanilleessens

80 g smør

2 spsk. mælk

Farve efter eget valg 

Bland flormelis, essens og smør i en skål. Pisk ved lav hastighed. Tilsæt mælk og pisk til cremen er let og luftig.

Har brugt denne opskrift før og den er super lækker

tak for opskriften
så ved jeg da hvordan man selv kan lave..

men den jeg har er sådan en her:
http://www.kraemmerhus.com/shop/whipped-icing-mix-443p.html

og kan ikk finde ud af om det bare er iskoldt vand fra hanen eller hvad.. og kan ikk se hvor meget pulver der skal til.. jeg skal lave sådan en maizena muffin pakke med 12 i

SHIT HAR GLEMT OG KØBE DER DER MAIZENA til og putte under fondanten... ihhh!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Magsen

Lou87 skriver:

Oki... ja jeg må jo bare prøve.. suk
Men ved du om man kan gemme det resterende fondant?

Jeg kan simpelthen ikk finde noget på google med det icing mix.. kun at der ska 2,25 dl isvand i... er det bare iskoldt vand fra hanen eller ?? og hvor meget pulver... dont get it

ja du kan sagtens gemme resten

hmm, lad mig prøve, hvad er navnet på din icing? 

men ja iskoldt vand er vel bare iskoldt vand fra hanen det kan være det er noget anden, men for det meste er det ikke SÅ farligt :p du skal nok bruge hele pakken går jeg udfra :p

Anmeld

26. februar 2011

Lou87

Maggieh skriver:

ja du kan sagtens gemme resten

hmm, lad mig prøve, hvad er navnet på din icing? 

men ja iskoldt vand er vel bare iskoldt vand fra hanen det kan være det er noget anden, men for det meste er det ikke SÅ farligt :p du skal nok bruge hele pakken går jeg udfra :p

Oki så..

Det er denne her:

Og synes bare der er meget pulver i hvis jeg kun skal lave en maizena pakke med 12 muffins...
Så tænker det ikk er det hele jeg ska bruge, men ja..

Og det mindede mig så lige om jeg vidst ikk har fået købt det der maizena du snakkede om til og ha under fondanten,øv!
Hva maizrna er det... jeg har kun sådan en jævner til sovs!

Anmeld

26. februar 2011

Pullemulle

Lou87 skriver:

tak for opskriften
så ved jeg da hvordan man selv kan lave..

men den jeg har er sådan en her:

og kan ikk finde ud af om det bare er iskoldt vand fra hanen eller hvad.. og kan ikk se hvor meget pulver der skal til.. jeg skal lave sådan en maizena muffin pakke med 12 i

SHIT HAR GLEMT OG KØBE DER DER MAIZENA til og putte under fondanten... ihhh!!

Puha det ved jeg godt nok ike, det har jeg ikke prøvet før Men held og lykke med det

Anmeld

26. februar 2011

Magsen

Lou87 skriver:

Oki så..

Det er denne her:

Og synes bare der er meget pulver i hvis jeg kun skal lave en maizena pakke med 12 muffins...
Så tænker det ikk er det hele jeg ska bruge, men ja..

Og det mindede mig så lige om jeg vidst ikk har fået købt det der maizena du snakkede om til og ha under fondanten,øv!
Hva maizrna er det... jeg har kun sådan en jævner til sovs!

nååh er det kun til muffins du skal bruge det til, jeg troede du skulle smørre kagen op med det jamen så bare prøv dig frem tilsæt lidt pulver og så vand til det er den rigtige konsistens :p?

heh, nej det er ikke maizena til sovs det hedder maizena majs stivelse . Men du kan også sagtens bruge flormelis 

Anmeld

26. februar 2011

Lou87

Pullemulle skriver:

Puha det ved jeg godt nok ike, det har jeg ikke prøvet før Men held og lykke med det

Hehe mange tak

Anmeld

26. februar 2011

Lou87

Maggieh skriver:

nååh er det kun til muffins du skal bruge det til, jeg troede du skulle smørre kagen op med det jamen så bare prøv dig frem tilsæt lidt pulver og så vand til det er den rigtige konsistens :p?

heh, nej det er ikke maizena til sovs det hedder maizena majs stivelse . Men du kan også sagtens bruge flormelis 

Hehe oki... FLORMELIS HAR JEG Pyyhhh...

Jeg må hellere komme igang, og ja der er nok ikk andet for end og prøve sig frem med vand og pulver...
Har bare ingen ide om hvor stift det skal være inden det kommer på og sådan - men ja som sagt tusind gange... Øvelse gør forhåbntligt mester!

Anmeld

26. februar 2011

Magsen

Lou87 skriver:

Hehe oki... FLORMELIS HAR JEG Pyyhhh...

Jeg må hellere komme igang, og ja der er nok ikk andet for end og prøve sig frem med vand og pulver...
Har bare ingen ide om hvor stift det skal være inden det kommer på og sådan - men ja som sagt tusind gange... Øvelse gør forhåbntligt mester!

hvis det skal være med 'mønster' så skal det være ret stift :p

det var så lidt det gør det .. hehe (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.