Kære Heidi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

linemus

Jeg føler mig helt tom indeni ved tanken om, hvad du skal igennem imorgen. Jeg er ked af ikke at kunne vise min støtte ved at møde op imorgen. Du skal vide, at du er i mine tanker hele tiden. Jeg vil tænke på dig og Steffen imorgen og fælde en tåre med dig.

De kærligste kram, Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

ivfmarie

Kære Heidi

Jeg kan slet ikke stoppe med at tænke på dig og alt det du er tvunget til gennemleve. At skulle sige farvel til sit hjertes udkårne på denne dybt uretfærdige måde... Det burde ingen, INGEN mennesker udsættes for! ...jeg har ingen ord, ingen råd...Jeg græder for dig og dine nære og kære.

Du har min dybeste medfølelse, virkelig!

Jeg er sikker på at kirken bliver fyldt med mennesker, der alle er ønsker at tage en smuk afsked med Steffen, og jeg ved at alle disse mennesker også vil være der for dig bagefter, Heidi!

Marie

Anmeld

26. februar 2011

Louise mortil4

Jeg sender dig en masse tanker Heidi, ikke kun idag men hver eneste dag,det gør mig så forfærdelig ondt at du skal gennem alt det er og at du idag skal begrave din elskede mand. Kunne jeg dog bare hjælpe dig på en eller anden måde. Ville forfærdelig gerne være der for dig idag til begravelsen, men jeg har ikke mulighed for det. Men jeg håber det bliver en god dag trods alt.

Mange tanker og  her fra mig

Louise

Anmeld

26. februar 2011

heaven

hey søde heidi

jeg håber du er kommet godt igennem denne hårde dag, og at i fik sendt Steffen godt afsted. Han vil altid være hos dig, nemlig i hjertet. Det gør mig så sørens ondt at du skal igennem dette - pas på jer.

KNuz Jannie

Anmeld

26. februar 2011

birgittemarie

Kære Heidi

Jeg har tænkt på dig hele dagen og håber sådan, at du har det - situationen taget i betragtning - ok. Joan fortalte, at du havde arrangeret sådan en smuk begravelse for ham med sang og en smuk tale. Hvor var det flot, at du kunne gøre det for ham og jeres børn.

Jeg håber sådan, du passer på dig selv nu. Brug os, brug mig, hvis du har brug for noget!!!

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.