søger veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

nathja

hej alle

jeg mangler nogen at tale med.. efter jeg gik ud af skolen har jeg mistet mange af mine tidligere veninder, fik nye, mistede dem igen grundet mange ting, fik nok af livet, fik en ny chance og tog 1 år til australien for at samle mig igen, kom hjem, fik et okay job, mødte min kæreste, blev gravid, gift, fødte, skulle fra barsel, fandt ud af at jeg var gravid igen og har for 10 måneder siden fået nr. 2..

er i mødregruppe men ikke nogen jeg kan snakke rigtigt med..

bor i svendborg, så hvis der sidder nogen og vil snakke om forskellige ting så skriv endelig.

nathja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

mamax3

nathja skriver:

hej alle

jeg mangler nogen at tale med.. efter jeg gik ud af skolen har jeg mistet mange af mine tidligere veninder, fik nye, mistede dem igen grundet mange ting, fik nok af livet, fik en ny chance og tog 1 år til australien for at samle mig igen, kom hjem, fik et okay job, mødte min kæreste, blev gravid, gift, fødte, skulle fra barsel, fandt ud af at jeg var gravid igen og har for 10 måneder siden fået nr. 2..

er i mødregruppe men ikke nogen jeg kan snakke rigtigt med..

bor i svendborg, så hvis der sidder nogen og vil snakke om forskellige ting så skriv endelig.

nathja 

Hejsa.

Bor i Odense og vil da godt snakke... 

Anmeld

27. februar 2011

Lysdal

Hei

Kender godt din situation, det med at miste en masse venner og man kommer meget til at savne nogen at snakke med !!

Er selv fra Fredericia og vil meget gerne snakke med dig  så skriv endelig hvis du skulle få lyst.

Har desværre ikke selv nogle børn (Vi prøver ihærdigt&nbsp, men har 2 skønne bonuser på 6 og 9.

// Tabita

Anmeld

4. marts 2011

LC

Jeg bor også i Svendborg, er flyttet hertil for 1½år siden så kender ikke så mange her.  

Jeg venter i øjeblikket nr. 2. til November, så er ikke så langt henne endnu.

Men vil gerne snakke hvis det er. Du kan skrive en pb.

Anmeld

8. marts 2011

kristina30

hej med dig

jeg er selv fra svendborg og har det på samme måde som dig,

mangler bare en rigtig god ven.Har en datter på 5 månder sammen med min mand .hvis du har lyst til at ses kan vi det

hilsen kristina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.