Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej hvor er han bare sød! Sikke da nogle fantastiske øjne han har
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Anton har i en lang periode gerne ville fra ryg til mave, meeeeen benene ville bare ikke liiiige som han MEN MEN MEN i dag (da han er blevet lagt i seng) begynder alarmen lige pludselig at skratte helt vildt, så manden går derind og denne lille glade dreng møder ham Spørg lige om Anton havde MEGET stolte forældre...!
Anton har i en lang periode gerne ville fra ryg til mave, meeeeen benene ville bare ikke liiiige som han
MEN MEN MEN i dag (da han er blevet lagt i seng) begynder alarmen lige pludselig at skratte helt vildt, så manden går derind og denne lille glade dreng møder ham
Spørg lige om Anton havde MEGET stolte forældre...!
Ejjjj hvor er han bare kær..Det er nok fødselsdagsdatoen der gør det Og hvor er han dygtig Kan også huske da min pige startede på det, hun har dog været igang nogle uger nu.. Man blir så glad indeni Men.. pas på med og glæd dig for tidlig.. hihi..De er nogle små lømler li pludselig Hun vælter rundt ligesom jeg bare kigger væk to sek!!! Så nu ska man sku være mega opmærksom..
hvor er han dejlig:-)
Shit, han er lækker - vildt meget!
Ja, så må man godt forstyrre efter sengetid, hvis det er for at vise nye kunstner. Dygtig dreng.
Alberts/ skriver: hvor er han dygtig, og billedet er som taget ud af et baby magasin(; hvor er han smuk
hvor er han dygtig, og billedet er som taget ud af et baby magasin(; hvor er han smuk
Ih, tusind tak for den flotte ros
Sasja77 skriver: Nej hvor er han bare sød! Sikke da nogle fantastiske øjne han har
Lou87 skriver: Ejjjj hvor er han bare kær..Det er nok fødselsdagsdatoen der gør det Og hvor er han dygtig Kan også huske da min pige startede på det, hun har dog været igang nogle uger nu.. Man blir så glad indeni Men.. pas på med og glæd dig for tidlig.. hihi..De er nogle små lømler li pludselig Hun vælter rundt ligesom jeg bare kigger væk to sek!!! Så nu ska man sku være mega opmærksom..
Jeps, det må helt sikkert været datoen det er jo FANTASTISKE børn, der blev født den dag
Jeg glæder mig til han er "alle vegne" (men det er også den første, så jeg kan jo nå at fortryde mine ord)
lillenbitte skriver: hvor er han dejlig:-)
Tusind tak
K&S skriver: Jeps, det må helt sikkert været datoen det er jo FANTASTISKE børn, der blev født den dag Jeg glæder mig til han er "alle vegne" (men det er også den første, så jeg kan jo nå at fortryde mine ord)
FULDSTÆNDIG og ALDELES FANTASTISKE børn fra den dato Og hihi ja det jo det.. Uanset hvad er det fantastisk og man kan jo ikke undgå udviklingen.. Inden vi ser os om du, så farer de om benene på os
Nej hvor er han kær
Tillykke med fremskridtene!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128