Stor baby, hvad er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Zeus

Min datter er ved at blive 68 cm, og vejer lige over 8 kg - og bliver 4 mdr i næste uge

Hvad vil/kan i anbefale? Kan se der er et væld at bære dimser, og har også lige bestilt en "start-vikle" for lige at se om det var noget for os, men ved ikke om der er nogen der er bedre, for de lidt større babyer? Hvad har i selv brugt til jeres, da de var omkring den størrelse?

Og hvor længe bruger i dem af gangen? Min kæreste er problemer med ryggen, så nu hvor hun allerede er så stor, så er det mest mig der bærer rundt på hende, så det ville være dejligt, hvis jeg kunne bruge den mere end 20 min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Mumto3

Zeus skriver:

Min datter er ved at blive 68 cm, og vejer lige over 8 kg - og bliver 4 mdr i næste uge

Hvad vil/kan i anbefale? Kan se der er et væld at bære dimser, og har også lige bestilt en "start-vikle" for lige at se om det var noget for os, men ved ikke om der er nogen der er bedre, for de lidt større babyer? Hvad har i selv brugt til jeres, da de var omkring den størrelse?

Og hvor længe bruger i dem af gangen? Min kæreste er problemer med ryggen, så nu hvor hun allerede er så stor, så er det mest mig der bærer rundt på hende, så det ville være dejligt, hvis jeg kunne bruge den mere end 20 min

Vil bare lige sige at jeg har selv en discorprolaps, og dermed store rygproblemer, og her det NETOP slyngen der har gjort hele forskellen. jeg ville være helt ødelagt hvis jeg ikke kunne sætte ungerne op i slyngen, for det kan jo ikke helt undgås at bære sine børn. De få gange jeg ikke har brugt slynge har jeg kunnet mærke det i rygge med det samme!

Anmeld

26. februar 2011

LISBETH:-)

Jeg har Elina på 9 mdr som vejer 14 kg og er 81 cm og jeg bruger stadig flittigt min babyhawk mei tai, og jeg er SUPER glad for den!!! Så den vil jeg helt klart anbefale.

pssst der er en til salg herinde - det er dorthemus der har den

Anmeld

26. februar 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg har Elina på 9 mdr som vejer 14 kg og er 81 cm og jeg bruger stadig flittigt min babyhawk mei tai, og jeg er SUPER glad for den!!! Så den vil jeg helt klart anbefale.

pssst der er en til salg herinde - det er dorthemus der har den

Tak Lisbeth  Men den er nu solgt

Anmeld

27. februar 2011

Zeus

Inde på slyngebarn har jeg skrevet mig på venteliste til at låne en mei tai og en ringslynge, så kan jeg da få prøvet dem lidt af inden jeg investerer alt for mange penge  

Men mei tai'en er vist ikke så god, før de kan sidde selv?

Anmeld

27. februar 2011

oo

Sol er samme størrelse og alder og jeg bruger en elleville vikle fra mamaslife. den er sindssyg god, synes jeg, netop fordi hun er stor og tung, så når hun kommer op i viklen er trykket ikke længere på det nederste af ryggen/lænden men fordelt over det hele og jeg bærer hende med skuldrene så det vil jeg anbefale. ringslyngen blev jeg aldrig rigtig gode venner med, hun lå bare som en klump nede i en sæk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.