Steffens begravelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

birgittemarie

Kære alle

Er der nogle af jer, der tager med i morgen? Bare lige en forespørgsel fordi jeg håber, der kommer mange, som Heidi ønsker.

Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Muffinmus

Nej, kan ikke. Vi holder jo fødselsdg for min kære datter den her weekend:-)

Men Joan skal vist med.

Håber det bliver en god dag for Heidi, en dag hun kan sige ordentligt farvel og se frem ad i stedet for:-)

Anmeld

25. februar 2011

Kaufie

Kan desværre ikke - er alene med ungerne.Men jeg håber også at kirken bliver stuvende fuld.

Anmeld

25. februar 2011

Joan ( Smallie )

Jeg tager med.

Anmeld

25. februar 2011

Lise

Jeg ville gerne være der for Heidi, men er i Aalborg til min fars 60 års fødselsdag...

Anmeld

25. februar 2011

linemus

Jeg kan desværre ikke, men hun vil være i mine tanker hele dagen. Jeg tror Tynen og Bacon ville tage med.

Line

Anmeld

25. februar 2011

birgittemarie

Jeg håber sørme, der kommer en masse andre så, når vi ikke kan være der.

Godt, du tager med Joan. Jeg mener også, Nadia ville tage med.

Tusind tanker til dig Heidi. Jeg vil tænke på dig hele dagen i morgen.

Anmeld

25. februar 2011

Susan1978

Jeg skal til bryllup og min venindes skal vies i en af Danmarks smukkeste kirker - jeg vil sende Steffen og ikke mindst Heidi en masse tanker.... Heidi kæmpe knus og kram.

Anmeld

25. februar 2011

ivfmarie

Nej, jeg kommer ikke. Jeg ville gerne være der for Heidi. Men jeg er sikker på at der kirken bliver fyldt med folk der er tættere med Heidi og Steffen end jeg - så jeg vælger at sende mine dybeste tanker.

Heidi: Jeg håber du får givet din elskede skat en smuk og værdig afsked.... Og jeg håber at du er omgivet af venner og familie der kan trøste og kramme dig på denne sorgens dag

Marie

Anmeld

26. februar 2011

Lene76

Jeg kan desværre hellere ik komme...... men sender osse Heidi en masse tanker og håber på det blir et smuk farvel til hendes elsket mand

Kram og en masse tanker til Heidi og ungerne

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.