Tusind tusind tak til Sofia!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

DK

Hun har nemlig højgravid taget tog frem og tilbage til mig i går, og stået tidligt op i dag for at øve mine eksamensdispositioner med mig! Uden hende var det ALDRIG gåët, og jeg takker ydmygst!

Tusind tusind Tak, Smukke! Det er jeg altså bare SÅ glad og taknemmelig for!

Og nu har jeg barsel og kan holde den med god samvittighed oven på veloverstået eksamen! - den sidste mundtlige eksamen på det her evigheds-studie! Utroligt!

Vi har været ude og spise for at fejre, og nu er jeg bare fuldstændigt smadret, og træt! Århhh hvor er det sindsygt at tænke på at jeg slet ikke "skal noget" andet end lige det jeg har lyst til! Det er vist ikke heeelt sunket inde endnu!

Men igen! TAK Sofia! Jeg skylder en kæmpe middag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Diana...

Ej hvor dejligt at hun gad hjælpe dig det er da bare super sødt af hende. 

Og tillykke med en veloverstået eksame det er jo bare super. 

Og RIGTIG god barsel til dig 

Anmeld

25. februar 2011

Mettemus

Hvor er det bare MEGA sejt gået af jer begge to!!!!

Det er satme fedt du er gået til eksamen med en baby på knapt en måned - jeg bøjer mig DYBT i støvet og bander de to opgaver jeg har liggende langt væk til et sted hvor peberet  og censor bor.

Og hvor er det overskudsagtigt at smukke Sofia med smuk og efterhånden stor mave har overskud til at springe til!

Armen hvor er i GO'E!

Anmeld

25. februar 2011

AnneBJ

Jeg ved ikke hvem jeg synes er sejest; den højgravide som pendler med DSB for at hjælpe en studiekammerat, eller den meget nybagte mor, som går til eksamen med en 1 måned gammel baby!?? 

Men seje? Det er I squ begge to! Tillykke med den veloverståede eksamen, nyd din barsel!! Vi laver barselsmøde i Århus til sommer - gør vi ikke?! 

Anmeld

25. februar 2011

Kats

Ajjj hvor er hun sød!!!!
Super dejligt at have en makker at øve med. Det kunne jeg godt have brugt.. Jeg var til skriftlig eksamen tirsdag - og det var hæsligt at overskue med baby og amning - men det blev overstået og jeg tror det gik ok. Så nu er det bare med at nyde barslen - uden at stresse over studiet.
Synes det er overskudsagtigt at I allerede har være ude at spise...!! 
 mon vi også kan det.. ?! )
Men du er også lidt sej

Anmeld

26. februar 2011

Sofia

Hvor er du sød!!

Altså jeg er ikke i tvivl om hvem der er sejest, det er helt klart Ditte, som med en baby på lidt over 4 uger går op og scorer en FLOT karakter i et svært og indviklet fag - jeg er så imponeret! Sikke et overskud!

Men det var i hvert fald SÅ LIDT med hjælpen! Jeg synes kun det var hyggeligt, og så fik jeg også mulighed for at suge lidt af Richard til mig, han er jo bare ret så fantastisk.

Dejligt I kom ud at spise, jeg håber I havde en rigtig god aften.

Glæder mig til vi ses igen!

Anmeld

26. februar 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Jeg ved ikke hvem jeg synes er sejest; den højgravide som pendler med DSB for at hjælpe en studiekammerat, eller den meget nybagte mor, som går til eksamen med en 1 måned gammel baby!?? 

Men seje? Det er I squ begge to! Tillykke med den veloverståede eksamen, nyd din barsel!! Vi laver barselsmøde i Århus til sommer - gør vi ikke?! 

Det gør vi i hvert fald! Vi kan godt være hos mig

Anmeld

26. februar 2011

Mettemus

Kats skriver:

Ajjj hvor er hun sød!!!!
Super dejligt at have en makker at øve med. Det kunne jeg godt have brugt.. Jeg var til skriftlig eksamen tirsdag - og det var hæsligt at overskue med baby og amning - men det blev overstået og jeg tror det gik ok. Så nu er det bare med at nyde barslen - uden at stresse over studiet.
Synes det er overskudsagtigt at I allerede har være ude at spise...!! 
 mon vi også kan det.. ?! )
Men du er også lidt sej

Ih, du er også mega sej!

Hvor er i vilde allesammen

Anmeld

27. februar 2011

Najsen86

Ej hvor er det fedt Ditte.. tillykke med det.. den sidste mundtlige eksamen.. og dejligt man har gode veninder som Sofia som kan hjælpe en med at komme igennem.. uha jeg glæder mig også til min barsel, men der er nu 4 mdr igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.