Så er jeg her igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

JonTri

Så er jeg tilbage... har kun haft min iPhone og een hånd at gøre med... og min ellers så pålidelige iPhone gik selvfølgelig kold inden fødslen af min dejlige DRENG. 

Han kom til verden den 23 feb kl 09.29 efter en hurtig og hård fødsel, der desværre gjorde at vi måtte indlægges i 48 timer... men men nu er alt godt og vi er hjemme. FB kommer snart - den bliver ikke ret lang, da det gik tjept.

Vi var ellers sikre på, der lå en pige derinde, så vi er HELT lost hvad angår navne... det er godt der kan gå et halvt år!!!

Ovenud lykkelige hilsner fra Mutter til 2 gutter - Rikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

AnneBJ

rikkekrogh skriver:

Så er jeg tilbage... har kun haft min iPhone og een hånd at gøre med... og min ellers så pålidelige iPhone gik selvfølgelig kold inden fødslen af min dejlige DRENG. 

Han kom til verden den 23 feb kl 09.29 efter en hurtig og hård fødsel, der desværre gjorde at vi måtte indlægges i 48 timer... men men nu er alt godt og vi er hjemme. FB kommer snart - den bliver ikke ret lang, da det gik tjept.

Vi var ellers sikre på, der lå en pige derinde, så vi er HELT lost hvad angår navne... det er godt der kan gå et halvt år!!!

Ovenud lykkelige hilsner fra Mutter til 2 gutter - Rikke.

Hej Rikke,

Stort tillykke med den lille dreng! Glæder mig til FB, billeder og navn!

Anmeld

25. februar 2011

Maria-s

Stort tillykke  Stemmer i med Anne, vil glæde mig til du får overskud til FB, billder og til at høre navn!

Anmeld

25. februar 2011

Diana...

Ihh hvor dejligt stort tillykke med den lille dreng. Men træls med en hård fødsels som ende med i måtte indlægges  Men godt i alle har det godt 

Glæder mig til FB og billeder 

Knus Diana

Anmeld

25. februar 2011

PeruBaby

Tillykke med den lille dreng Jeg ville gerne have kaldt min Sofia for Lucas eller Oscar, hvis hun var blevet en dreng I hvilken retning er jeres tanker gået? Eller var I bare så stensikre på at det blev en pige?

Knus Chris

Anmeld

25. februar 2011

Lulle25

Tillykke med lillebrorKh Louise

Anmeld

25. februar 2011

Mettemus

TILLYKKE med den lille, men synd med hård fødsel og efterfølgende indlæggelse. Glæder mig til fb og billeder.

Anmeld

26. februar 2011

Sofia

Stort stort tillykke med den lille gut

Anmeld

26. februar 2011

Kit

Stort tillykke med den lille dreng

Glæder mig til FB, billeder og navn.

Kit

Anmeld

26. februar 2011

piadas

Stort tillykke, Rikke!

Træls at det blev sådan en hård omgang - det må du fortælle mere om, når du engang får tid til at lave en FB.

Godt du trods alt er på den anden side nu, og I har det godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.