Skide bogstaver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Manakauapo

Lou87 skriver:

Hehe ja jeg ved det jo godt..
Ska også bare lære og styre temperamentet

Hehe.. Hvor minder du bare om mig, da jeg startede op, som kagedekoratør!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Lou87

Anasmor skriver:

Ingen panik over købefondant... Rul det tyndt ud, tryk linealen godt ned i fondanten og "slå" den ned i bordet... og ud kommer bogstavet

Smør evt linealen lidt med palmin, så slipper bogstavet nemt...

Hihi oki... jeg må prøve.. smiler.. tak!

(sidder så som rigtig nørd i et køkken og nybegynder og rynker pande... palmin ??) hehe

Anmeld

25. februar 2011

Lou87

Valkyrien skriver:

Hehe.. Hvor minder du bare om mig, da jeg startede op, som kagedekoratør!

Hihi Godt og høre jeg ikk er den eneste, så kan de røde kinder da forsvinde bare lidt

Håber jeg bliver lige så go så når jeg starter

Anmeld

28. februar 2011

mullesmith2

Valkyrien skriver:

Masser af maizena!

Dust linealen med maizena og stik så bogstavet ud. Så slår du linealen ned i bordkanten og ud kommer bogstavet lige så fint!

Jeg brugte så meget maizena at det blev helt tørt og det hjalp overhovedet ikke hverken med lidt eller meget

Anmeld

28. februar 2011

mullesmith2

Anasmor skriver:

1: din fondant må ikke være for blød eller for hård... ælt tylosepulver i din mmf hvis det er det du bruger... ½ tsk til 250 g er passende

2: hvis din fondant stadig driller så køb denne http://dinkage.dk/fondant-sugarpaste-66/funcakes-fondant-hvid-250-gr-646.html den får alle problemer til at gå væk med et wush... rul denne tyndt ud, lad den sætte sig i 2-3 minutter, og så er det ingen sag at lave bogstaver mere.. Har den sorte, og den er simpelthen SÅ god.. lavede de helt små bogstaver uden nogen problemer overhovedet..  Skal have købt den hvide så jeg selv kan indfarve den farve jeg ønsker

Ellers send mig en pb hvis det stadig driller... hjælper gerne

Okay så må jeg bestille noget af det der tyllose pulver hvis det ikke går med bare majsstivelse. Kan også lige lade det ligge og tørre inden jeg trykker bogstaverne ud det gjorde jeg ikke sidst. Tak for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.