jeg syntes jeg mangler en masse flex-mommies

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2008

Sille

:)) Der sgu da ingen af jer der falder ind i mængden... hahahahahahahaha.........:))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

Loggidut

ja om jeg flexer røv eller arme...lol...det er ikke noget kønt syn anyway....men jeg tror bare ikke ham jern-henrik vil tillade en flexi-røv på baby....lol...der er vel grænser...harhhhh:P
kan jeg ik flexe min røv.. den er sgu pænere end mine arme.... :))

Anmeld

21. februar 2008

Rasmine

Jow da... Man må flexe lige det man vil!

UHA, Astrid, pas nu på du ikke sprænger...
;)

Anmeld

21. februar 2008

Sille

Tja.. Måske normale mennesker udenfor nb og baby.dk har grænser.. det virker bare som om ens grænser langsomt forsvinder når man er i selskab med jer...:$ Var engang så pæn en pige:$ Host host:'(

Anmeld

22. februar 2008

ivfmarie

[citat]Tja.. Måske normale mennesker udenfor nb og baby.dk har grænser.. det virker bare som om ens grænser langsomt forsvinder når man er i selskab med jer...:$ Var engang så pæn en pige:$ Host host:'([/citat] Den effekt har vi vist haft på flere :$ Men det er fedt at give lidt slip i alt cornflakes'en, ikk? Jeg elsker at spasse ud 24-7, så det er ikke nyt for mig her, men jeg kan se er der ar mange af tøserne der bliver mere og mere loosie-goosie. Og det er FEEEEDT!! 8D Spasser Marie - der lige kom i tanke om den feeede leg vi skal prøve på lørdag!

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

arhhhh...det indebære ikke noget med en ske og A38 vel....for så vinder Grynt sgu bare, og det gider jeg ikke så....låååååål...morn med jer 8D [citat] [citat]Tja.. Måske normale mennesker udenfor nb og baby.dk har grænser.. det virker bare som om ens grænser langsomt forsvinder når man er i selskab med jer...:$ Var engang så pæn en pige:$ Host host:'([/citat] Den effekt har vi vist haft på flere :$ Men det er fedt at give lidt slip i alt cornflakes'en, ikk? Jeg elsker at spasse ud 24-7, så det er ikke nyt for mig her, men jeg kan se er der ar mange af tøserne der bliver mere og mere loosie-goosie. Og det er FEEEEDT!! 8D Spasser Marie - der lige kom i tanke om den feeede leg vi skal prøve på lørdag![/citat]

Anmeld

22. februar 2008

Muffinmus

Ej..nu er jeg kommet på FLEXE listen...men for pokker det er ikke nemt at tage sådan et billede selv..:)

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

jaaaaa mariae....fedt...så mangler vi monica...gad vide om manden er himlet helt over hende...lål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.