Ja overskriften siger det jo, jeg er ved at være træt af mine forældre.Det kunne jo være jeg kunne få et godt råd herinde, eller det måske er mig der overdriver.
Men jeg har så aldrig kunne rigtig med min far, og det har min søster heller ikke. Og det virker heller ikke som han kan lide os. Men jeg har jo så mine 3 dejlige drenge
på 1,3 og 4 år. Men det er virker mere og mere som om mine forældre fortrækker min søsters dreng fremfor mine. For vi må ikke komme og besøge dem(det skal siges at vi bor 4 km fra dem)og min mor har passet min ældste dreng 1 gang da han var en baby.Når jeg har spurgt om de kan passe dem eller en af dem, får jeg bare at vide at det må hun lige finde ud af.Og har jeg skrevet en besked til hende hvor jeg har spurgt om det, har hun valgt at ignorer den. Og da jeg den ene gang konfronterede hende med det fik jeg at vide at det hele er pga min far jeg vidste jo hvordan han var, bedte så om vi ikke kunne mødes og få en samtale om det. hun kunne jo lige give besked når hun havde tid, det er så nu 1 år siden.
Og samtidig med det skal man hele tiden høre om at min søsters dreng bliver passet ved dem, og at min mor selv tilbyder at min søster bare kan komme med ham, så kan han jo sove ved dem da de jo alligevel er hjemme. Og min søster og familie er tit deroppe på besøg, kaffe og alt mulig, men når jeg spørg om vi må komme på besøg ignorer hun mig ellers har de ikke tid.Indtil for et år siden hvor jeg fik at vide min far ikke kan lide mine børn
jeg er rent ud sagt træt af at føle de gør sådan en stor forskel, og jeg ønsker ikke en dag at stå og fortælle mine børn hvorfor bedstefar ikke kan lide dem.Eller hvorfor deres fætter er velkommen ved mormor men de er ikke.Eller jo når de er fødselsdag kan vi godt blive indviteret
Men er jeg helt forkert på det.
Unskyld det blev lidt lagt, og måske lidt forvirrende.
Anmeld