Hjælp - Ændret udflåd :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2011

Anonym trådstarter

Man kan godt svare anonymt, for ved godt det er et lidt pinligt spørgsmål. Men efter jeg er blevet gravid, har jeg MEGET mere udflåd. Er det normalt? Jeg kan se det i mine trusser, og synes det er ret ulækkert. Har fået anbefalet ikke at bruge trusseindlæg, da der for nemt samler sig bakterier der. Synes mængden er øget, og det er meget mere flydende. Har i oplevet det?

Og når så jeg bliver tændt og våd, så er det sådan noget slimet noget der kommer ud.. Hvor det plejer at være flydende, når jeg bliver våd pga. jeg er tændt. Er det også normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

JustMe

Både dit normale udflåd og dit skedesekret ved seksuel ophidselse kan ændre både karakter og mængde ved graviditet, så det er helt normalt

Mht. trusseindlæg, så kan du jo bare skifte det ofte. Så slipper du for at skifte trusser hele tiden eller gå rundt med fugtige trusser, hvis du er et sted, hvor du ikke kan skifte trusser

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Både dit normale udflåd og dit skedesekret ved seksuel ophidselse kan ændre både karakter og mængde ved graviditet, så det er helt normalt

Mht. trusseindlæg, så kan du jo bare skifte det ofte. Så slipper du for at skifte trusser hele tiden eller gå rundt med fugtige trusser, hvis du er et sted, hvor du ikke kan skifte trusser

Tak for svaret! Mente også at have hørt det var rimelig normalt, men synes bare det var så voldsomt, så ville lige checke. Jeg ved nemlig, at jeg ikke fejler noget. Hehe Men så må jeg i gang med trusseindlæg alligevel!

Anmeld

25. februar 2011

JustMe

Det kan virke voldsomt, når det ligefrem siver ud. Men hvis du er tjekket og alt er ok, er det jo helt fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.