DOH!! - info om fødselslisten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

AnneBJ

Hej piger!

Ha, og I synes sikkert I har ammehjerne?? Jeg stikker den altså med flere længder er jeg sikker på - trods jeg ikke engang ammer, eller har nogen at amme endnu.

Jeg har syntes, at det ville være smart, hvis jeg bare kunne opdatere fødselslisten via det allerførste indlæg. Så er det nemt lige at klikke sig ind og se hvor mange nye linier der er kommet siden sidst (plus at links og farver osv. ikke forsvinder for mig hver gang jeg retter....)

Så jeg skrev og spurgte Henrik om jeg mon kunne få rettigheder til det, og han har været syg, og optaget af sit arbejde og sin familie (tsk tsk) så det har taget lidt tid Men igår skrev han og spurgte, om jeg da ikke kunne rette i det allerede? For det ville han mene det var indstillet til?!

Altså pudsede jeg brillerne, jeg ikke har (men overvejer at få) og gik ind og kiggede - ganske rigtigt! Jeg kan sagtens rette i det allerførste indlæg.... 

Såe ... jeg opdaterer her i løbet af weekenden med det jeg har modtaget indtil nu. Jeg skriver i denne tråd, når der er færdigopdateret, og vil bede Jer tjekke at I er med på listen med de oplysninger I har givet mig. Der kan være misset lidt undervejs nemlig...

ALTSÅ: FØRSTE INDLÆG I FØDSELSTRÅDEN ER FRA NU AF DET OPDATEREDE. 

SKRIV STADIG EN PB - IKKE I TRÅDEN!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Kit

Hi hi...den havde jeg da heller ikke lige overvejet, men nu du siger det, så giver det da super meget mening, at du kan redigere i dit eget indlæg.

Men jeg synes stadig du gør et flot stykke arbejde.  til dig Anne.

Kit

Anmeld

25. februar 2011

Maria-s

hehehe jaja men bedre sent end aldrig, ikke? men ja det havde jeg nu heller ikke lige overvejet, men smart! 

Anmeld

26. februar 2011

AnneBJ

Så burde listen være opdateret - alle skulle gerne være på nu i hvert fald. De fancy farver og linksne er forsvundet for mig 3 (!!!) gange nu, og jeg gider ikke rigtig mere for i aften

Først 3. gang så jeg, at der er et maksimum for anslag i indlægget - 8000, og at det nok er derfor der ikke kunne opdateres med alle links. Jeg vil høre Henrik om der er en løsning, og vender tilbage når jeg ved noget.. 

Anmeld

27. februar 2011

CA

He he - du sød Anne!

Tak fordi du gider bøvle med det for os! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.