Hej piger!
Ha, og I synes sikkert I har ammehjerne?? Jeg stikker den altså med flere længder er jeg sikker på - trods jeg ikke engang ammer, eller har nogen at amme endnu.
Jeg har syntes, at det ville være smart, hvis jeg bare kunne opdatere fødselslisten via det allerførste indlæg. Så er det nemt lige at klikke sig ind og se hvor mange nye linier der er kommet siden sidst (plus at links og farver osv. ikke forsvinder for mig hver gang jeg retter....)
Så jeg skrev og spurgte Henrik om jeg mon kunne få rettigheder til det, og han har været syg, og optaget af sit arbejde og sin familie (tsk tsk) så det har taget lidt tid
Men igår skrev han og spurgte, om jeg da ikke kunne rette i det allerede? For det ville han mene det var indstillet til?!
Altså pudsede jeg brillerne, jeg ikke har (men overvejer at få) og gik ind og kiggede - ganske rigtigt! Jeg kan sagtens rette i det allerførste indlæg.... 
Såe ... jeg opdaterer her i løbet af weekenden med det jeg har modtaget indtil nu. Jeg skriver i denne tråd, når der er færdigopdateret, og vil bede Jer tjekke at I er med på listen med de oplysninger I har givet mig. Der kan være misset lidt undervejs nemlig...
ALTSÅ: FØRSTE INDLÆG I FØDSELSTRÅDEN ER FRA NU AF DET OPDATEREDE.
SKRIV STADIG EN PB - IKKE I TRÅDEN!
Anmeld