Revet... sundt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Mor1012

Selvfølgelig er det suuuuundt - Er begyndt idag at spise ( Jeg river gulerødder og æbler og hvidkål og blander sammen ) det spiser jeg til frokost..

Må jeg spise et Valnødde brød til ( en slags bolle ) og tror i jeg vil tabe mig af denne frokost.

Plejer at spise rugbrød med smør og ost på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Moar2011

Emilie2010 skriver:

Selvfølgelig er det suuuuundt - Er begyndt idag at spise ( Jeg river gulerødder og æbler og hvidkål og blander sammen ) det spiser jeg til frokost..

Må jeg spise et Valnødde brød til ( en slags bolle ) og tror i jeg vil tabe mig af denne frokost.

det lyder lækkert og suuundt  det ska da nok give porte .. hva spise du så resten af dagen?

Anmeld

25. februar 2011

Mor1012

Babyklar skriver:

det lyder lækkert og suuundt  det ska da nok give porte .. hva spise du så resten af dagen?

jamen intil videre idag: fik en valnødde bolle (grov) med den nye kærgården smør (Minder om margarine og den er helt hvid ) fedtfattig, og Ost på.

og så får jeg her kl 12 en potion af det sunde revet

og så tager jeg mig nok en rugbrød eller potion havregrød kl 15 og så skal vi ha fuldkorn pizza kl 18

Anmeld

25. februar 2011

Moar2011

Emilie2010 skriver:

jamen intil videre idag: fik en valnødde bolle (grov) med den nye kærgården smør (Minder om margarine og den er helt hvid ) fedtfattig, og Ost på.

og så tager jeg mig nok en rugbrød eller potion havregrød kl 15 og så skal vi ha fuldkorn pizza kl 18

det skal da nok blive godt men bare huske ikke at gør det surt for dig selv, men at du kun må spise sundt osv.. for så løber man hurtigt træt i det .. men held og lykke er sikker på det gir et resultat i sidste ende

Anmeld

25. februar 2011

XXSS

Emilie2010 skriver:

Generelt er det jo ikke specielt sundt med hvidt brød..

Men det andet du spiser er sundt - hvis du så skal tabe dig mens du spiser sundt, kræver det også at du spiser morgenmad, og sund aftensmad

Anmeld

25. februar 2011

ønskebørn74

Emilie2010 skriver:

Husk at få godt med proteiner.. Det mætter længe og du omdanner mere fedt til muskler.. Det giver et vægttab der holder og går hurtigere.. For så opretholder du som minimum muskelmassen og jo mere muskelmasse jo mere forbrænding...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.