sælges: 2 ens skabe fra ikea (aspelund)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.151 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Isabella_mor

hej hej... igen.!!

jep jeg sælger sgu snart hele lejlighedens inventar efterhånden.!

men jeg kunne SÅ godt tænke mig at vi i stedet for 2 mindre skabe, fik et stort skab, så vi fik mere plads på værelset til alt vores tøj osv... 

derfor vil jeg prøve at sælge de her to skabe.. de kan både sælges hver for sig og samlet.. 

der er self rabat hvis de sælges samlet.. 

pr styk vil jeg gerne have 500 ,- og samlet 900,- men kom også gerne med bud hvis det er.. 

de fejler intet, og de er passet rigtig godt på.. der er rigeligt med plads og der er en lang stang i skabet hvis man har MANGE kjoler eller andet der skal hænge på bøjle.. 

de SKAL afhentes i sjælør/sydhavn hvor vi bor. skriv PB om adresse og evt andet.. spørgsmål og lign.

her er lige et link til IKEA's hjemmeside om skabene (selvom de kun sælger dem i hvid nu så er det nøjagtig de samme mål og alt det, det er kun farven der er anderledes) 

Skabe fra hjemmesiden 

(på billedet er der sådan nogle blomster på spejlene. de følger SELVFØLGELIG med.. ) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Isabella_mor

Opper lige denneher....  

Anmeld

27. august 2012

Isabella_mor

op med loppen

Anmeld

3. september 2012

Isabella_mor

op med loppen

Anmeld

10. september 2012

Isabella_mor

op med loppen

Anmeld

10. september 2012

JS<3

vi står og skal flytte her den 1, er ikke sikker på at der er skabe i den nye lejlighed. Men er nys og vil gerne vide om de evt kan males?

Anmeld

10. september 2012

Isabella_mor

JS<3 skriver:

vi står og skal flytte her den 1, er ikke sikker på at der er skabe i den nye lejlighed. Men er nys og vil gerne vide om de evt kan males?

Det er laminat, tænker at de skal lige slibes let så malingen ikke skaller af. Har aldrig malet på laminat så jeg ved det faktisk ikke, tænker google ved noget. 

Anmeld

17. september 2012

Isabella_mor

op med loppen

Anmeld

24. september 2012

Isabella_mor

skabene er røget ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.