Kom så ud skatter <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

Nanastep

Rillo skriver:

SIkke en flot babyhule du har dig

synes også vente tiden er møg lang og jeg er kun 35+4

Rigtig meget held og lykke

den er meget laaaaaaaaaaaaaaang ! mange taaak,

og i lige måde både med maven og din fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

MIWULA

Fin mave.  Håber ikk du rammer termin ligesom mig idag.  finger for han snart kommer ud.

Anmeld

26. februar 2011

Nanastep

MIWULA skriver:

Fin mave.  Håber ikk du rammer termin ligesom mig idag.  finger for han snart kommer ud.

håber jeg heller ikke, han må gerne komme nu, så mor's krop kan få lidt fred, den er ved at være godt brugt hehe, igår løb jeg på trapper, puha det var sku hårdt hehe !!

taaak søde og i lige måde !!

Anmeld

26. februar 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

håber jeg heller ikke, han må gerne komme nu, så mor's krop kan få lidt fred, den er ved at være godt brugt hehe, igår løb jeg på trapper, puha det var sku hårdt hehe !!

taaak søde og i lige måde !!

Hehe okey det må du prøve igen idag så. Det tror jeg oz jeg skal prøve idag. hihih

Anmeld

26. februar 2011

Nanastep

MIWULA skriver:

Hehe okey det må du prøve igen idag så. Det tror jeg oz jeg skal prøve idag. hihih

- Ved ikke om det var trapperne der gjorde det, men det har ikke været en rolig nat, så håber det er trapperne, for gør det igen inat hehe.. det gik i sig selv igen

Anmeld

26. februar 2011

Nanastep

Nanastep skriver:

- Ved ikke om det var trapperne der gjorde det, men det har ikke været en rolig nat, så håber det er trapperne, for gør det igen inat hehe.. det gik i sig selv igen

idag **

Anmeld

26. februar 2011

Rillo

en rigtig god lang gåtur kan også anbefales

Anmeld

26. februar 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

Uhh jamen det kan da godt være at du måske bare skulle ha blevet ved lidt mere så var det måske blevet til noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.