HJÆLP, hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej , har lige et hurtigt spørgsmål som jeg håber nogle kan hjælpe mig med

er stadig ny  i baby projektet, og har ikke helt fundet ud af hvor lang min cyklus er , men sidste mdr var den 23 dage .

I dag er jeg så på 28 dagen og tog derfor en test i morges, har ikke nogen særlige tegn på graviditet, men tager en test i ny og næ da jeg jo ikke ved noget om hvor lang min cyklus er.

nå men den test jeg tog i morges , den viste den pink steg i det ovale rum som den skulle, men i det firkantede rum kom der en lysere (hvid) streg, hmm altså en lysere streg end baggrunden. hvad kan det betyde, '

pt, tegner jeg det som negativt og venter et par dage med at teste igen hvis mens. bliver væk.

er der nogen der har prøvet noget ligende?

stort klem til alle der har læst med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Rockertand

Det er et velkendt fænomen og skal tolkes som negativ - ligesom skyggestreger (nr. 2 streg er meget utydelig/nærmest usynlig og uden testfarve, oftest grålig) som også er negative.

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

tak for svar så blev jeg da det klogere, havde os regnet med at den skulle tolkes som negativ, men det kun den 2 test jeg har prøvet at tage under vores projekt og første gang var med en digital, en del nemmere synes jeg så er der da ingen tvivl.

men mange tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.