Bryllup på budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer,

Er lige ano. da jeg kender flere herinde, og dette ikke er officielt endnu.

Hvordan var jeres bryllup og hvad kostede det jer?
Vi vil gerne giftes, men er ikke dem som er til at buge en formue på et bryllup, men vil da helt sikkert gerne have et dejligt og romatisk bryllup.

Lavede i selv maden, og dækkede bordet?
Hvad med blomster, musik osv??

Kom gerne med alle jeres ideer!

Ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Mi

Vi holdte det mest romantiske bryllup. Walt disney kunne ikke have gjort det bedre. Vi havde 79 gæster og det kostede ca 50.000kr.

Vi holdte det i telt i haven, men det er nu ikke nødvendigvis billigere end forsamlingshus, for man skal bruge mange tusinde på leje af telt, borde, service, serveringspersonale m.m.

Men vi havde bestilt buffet som kun kostede 100kr pr person. Desserten havde farmor lavede, ligesom hun lavede bryllupskage. Kjolen syede jeg selv, den kostede 2000kr, min mands tøj 4000kr. Jeg lavede selv natmaden, drikkevarerne var købt i tyskland, tansporten fra kirken var gratis, musikken var en jukeboks. Fotografen var en amartør.

Det kan sagtens gøres billigt

Held og lykke

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. februar 2011

Mussen2

Anonym skriver:

Hej med jer,

Er lige ano. da jeg kender flere herinde, og dette ikke er officielt endnu.

Hvordan var jeres bryllup og hvad kostede det jer?
Vi vil gerne giftes, men er ikke dem som er til at buge en formue på et bryllup, men vil da helt sikkert gerne have et dejligt og romatisk bryllup.

Lavede i selv maden, og dækkede bordet?
Hvad med blomster, musik osv??

Kom gerne med alle jeres ideer!

Ano.

Vi holdte det hjemme for nærmeste familie, fik mad udefra og havde lejet borde. tror det kostede max 10.000 alt inkl. Vi var ca. 20-25

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.