Er det bare mig der nogen gange har det sådan???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.435 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lige brug for, at høre om jeg er den eneste, der døjer med følgende problemer......

Efter samleje, orgasme, fysisk anstrengelse får jeg kraftige kramper i underlivet (tror det er livmoderen eller musklerne omkring). Så kraftige, at jeg til tider koldsveder... plus at jeg føler jeg skal kaste op og ski.. samtidigt...

De to sidste gange jeg havde det sådan blev jeg henvist til gyn (mistanke om PCO), men er aldrig kommet afsted fordi jeg kort tid efter fandt ud af jeg var gravid. Under begge graviditeter har jeg ikke mærket noget til kramperne (selvom jeg har været fysisk aktiv i mere end een forstand)

Andet problem (lækkert lækkert lækkert... sorry) er, at jeg til tider får "bumser/bylder" på mine ydre skamlæber. Holder da ukrudtet væk, men der kan gå laaaang tid mellem jeg barberer mig forneden, så tror ikke det skyldes dette.

Please fortæl mig at jeg ikke er den eneste, der har det sådan

Kan desvørre ikke tillade ano svar da jeg ikke er plus medlem... sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Anonym trådstarter

24. februar 2011

Anonym trådstarter

SLET ingen???

Anmeld

24. februar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg har lige brug for, at høre om jeg er den eneste, der døjer med følgende problemer......

Efter samleje, orgasme, fysisk anstrengelse får jeg kraftige kramper i underlivet (tror det er livmoderen eller musklerne omkring). Så kraftige, at jeg til tider koldsveder... plus at jeg føler jeg skal kaste op og ski.. samtidigt...

De to sidste gange jeg havde det sådan blev jeg henvist til gyn (mistanke om PCO), men er aldrig kommet afsted fordi jeg kort tid efter fandt ud af jeg var gravid. Under begge graviditeter har jeg ikke mærket noget til kramperne (selvom jeg har været fysisk aktiv i mere end een forstand)

Andet problem (lækkert lækkert lækkert... sorry) er, at jeg til tider får "bumser/bylder" på mine ydre skamlæber. Holder da ukrudtet væk, men der kan gå laaaang tid mellem jeg barberer mig forneden, så tror ikke det skyldes dette.

Angående bylderne, er du sikker på det ikke er en kønssygdom? Kunne godt lyde som fx Herpes eller kønsvorter. Synes du skal tage til lægen og blive checket hurtigst muligt

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Angående bylderne, er du sikker på det ikke er en kønssygdom? Kunne godt lyde som fx Herpes eller kønsvorter. Synes du skal tage til lægen og blive checket hurtigst muligt

Det er hverken kønsvorter eller herpes... det ved jeg med 100% sikkerhed (ved hverken herpes eller kønsvorter forekommer der pusudvikling som ved bylder)

Anmeld

24. februar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Det er hverken kønsvorter eller herpes... det ved jeg med 100% sikkerhed (ved hverken herpes eller kønsvorter forekommer der pusudvikling som ved bylder)

Men hvordan skulle vi så kunne svare på det? Angående dine smerter synes jeg i det hele taget du skal tage til lægen og få svar på alle de ting Vi kan kun gisne, men vores gisninger kan du jo desværre ikke bruge til så meget. Hvis du tager til lægen kan du jo få klart svar og forhåbentlig slippe for alle dine gener, som lyder til at være ret belastende

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Med indlægget ville jeg nok bare høre om andre (evt med PCO) har haft samme symptomer og har haft bylder for neden.

Anmeld

24. februar 2011

missie20

Anonym skriver:

Det med bylder er bare ikke sjovt. Jeg lider selv af bylder og de kan komme alle steder på mig, men mest down there på inderlårene. Tænker måske det er arveligt på en eller anden måde. Efter hvad jeg kan huske jeg har læst, kan det godt hører til en bestemt blodtype til. Jeg er 0 resius positiv. det er min mor også. Kan ikke svarer på det andet du skriver om, ingen kendskab til det. Det eneste jeg har læst om orgasmer under graviditeten er små plukveer. Håber mit svar kune hjælpe.

Anmeld

24. februar 2011

missie20

Anonym skriver:

Men efter hvad jeg kan læse om PCO er syptomerne svært at tabe sig, uønsket hårvægst og svært at blive gravid.

Anmeld

24. februar 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg kan desværre ikke tale med om bylderne og PCO, men har prøvet at få kramper efter samleje eller ved fysisk anstrengelse som du skriver. Var til lægen med det og fik af vide at man kan få krampe i underlivet, ligesom når man får krampe i benene. Har prøvet det, hvor det stod på i op til to timer efter endt samleje. Kunne hverken gå eller stå.

Kan selvfølgelig ikke sige, at det "bare" er det du oplever, da jeg ikke er læge, men i mit tilfælde var det hverken en sygdom eller farligt. Jeg oplever det stadig, dog ikke nær så meget, som da jeg var yngre.

Synes du skal opsøge læge og så få snakket med vedkommende om det.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.