Baby Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.916 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

silden85

Nu hvor vi havde en fin tråd med mavebilleder, skal vi så ikke sæt et billede ind af vores guldklumper måske hver mdr. også skrive lidt hvordan det går, også kan vi jo følge med hinanden

hvis der er nogen der har lyst at være med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

silden85

Simon:

han blev 3 mdr. her d. 18 feb. det er godt vildt, så hurtigt som tiden går

han er en meget glad dreng, og pludre en del

ved fødselsen vejede han : 3970g og 54cm.

nu har jeg ikke helt den rigtigt vægt og længde. for sidste gang sp. var her, der var han alt for træt,

men d. 13 januar 2010 der vejede han 6750g og 64cm, vi har haft ham på badevægten for sjov og den sagde 8,5kg, så vi er rigtigt spændt på hvad den siger, når sp. kommer igen

Hilsen Silden85

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2011

Clisolka

Isabella 

Hun er fra den 30/10, men jeg har oprindeligt haft termin den 2/11, så jeg har holdt mig til november gruppen 

Hun er ved at være 4 måneder. På mandag får vi besøg af SP, og jeg glæder mig lidt til at høre hvor meget hun har taget på - vi er inde i en fase, hvor hun ikke vil spise så meget som hun plejer. 

Isabella er også en rigtig glad baby og pludrer en hel del - nogle gange kan vi ikke få et ord indført. Første gang vi hørte hende skrige igennem, var da hun blev stukket til 3. måneders vaccinationen 

Ved fødslen vejede hun 4005 g og var 51 lang.  Den 3. februar havde hun en kampvægt på 6400 og 62 lang 

Anmeld

26. februar 2011

Fru.Mäes <3

Felix var sat til at komme den 18 november, men blev taget ved kejsersnit den 11 november, da han sat i UK

Felix er født 11/11-2010 kl. 9.46

Længde: 48 cm. - Vægt 2930 g.

Felix er et UTROLIG glad barn, vi hører ham KUN græde og være DYBT hysterisk når han skal have sin jakke på - han er ikke en jakke dreng. Han snakker og griner rigtig meget, også er han SKUDT i sin Morfar, Mormor & Moster

Billede 1: Der er han under 1 time gammel - og bare så LILLE

Billede 2: Her er han godt 1 månede gammel og ELSKER nu at komme i bad

Billede 3: Lidt over 2 måneder gammel, og skal på shopping med MOR & FAR

Billede 4: Lige præcis 3 måneder i dag

Billede 5 + 6: Fra de sidste par dage

Længde Idag: 63 cm. -  Vægt Idag: 6700 g.  

Anmeld

28. februar 2011

November10

Hej

Er ny herinde men her kommer lige lidt om vores dejlige pige.

Mynte Caroline kom til verden 17. nov. 2010 - 3 uger før tid pga. af mine ryg gener.

Hun vejede ved fødslen 3100gram og var 49cm.

Igår, 3,5mdr., vejede hun 6500gram og var 64cm

Anmeld

18. juli 2011

Bette-mor9o

Her er min søn på 7½ md Og man kan se lidt af hans bisser .

Anmeld

18. juli 2011

Helman

silden85 skriver:

Simon:

han blev 3 mdr. her d. 18 feb. det er godt vildt, så hurtigt som tiden går

han er en meget glad dreng, og pludre en del

ved fødselsen vejede han : 3970g og 54cm.

nu har jeg ikke helt den rigtigt vægt og længde. for sidste gang sp. var her, der var han alt for træt,

men d. 13 januar 2010 der vejede han 6750g og 64cm, vi har haft ham på badevægten for sjov og den sagde 8,5kg, så vi er rigtigt spændt på hvad den siger, når sp. kommer igen

Hilsen Silden85

Januar 2010 ??????  Det håber jeg da ikke, for der var han ikke engang lavet endnu Ej undskyld, ved godt du mener 2011...

Jeg kunne bare ikke lade være...

Anmeld

20. juli 2011

silden85

Helman skriver:

Januar 2010 ??????  Det håber jeg da ikke, for der var han ikke engang lavet endnu Ej undskyld, ved godt du mener 2011...

Jeg kunne bare ikke lade være...

ups hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.