Brok brok brok..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Mauser.

MissGeoh skriver:

Altså jeg trykkede godt nok lidt tis ud, men det var ikke meget der kom..

Ja det kunne være jeg skulle prøve i morgen.. Ellers søndag morgen..

Det er spændende..

Prøv imorgen igen, jeg kunne teste to dage efter forventet mens ca.  så prøv igen imorgen .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

MissGeoh

Mulleunge skriver:

Prøv imorgen igen, jeg kunne teste to dage efter forventet mens ca.  så prøv igen imorgen .. 

Okay, men der var INTET på testen i dag..

bare fingre for det er en lille spire..

Anmeld

25. februar 2011

Mauser.

Hm .. Du må vente og så om mens kommer  husk at den ikke behøver at være bragende positiv første gang du tester min var VIRKELIG svag, men den var der 

Anmeld

25. februar 2011

MissGeoh

Mulleunge skriver:

Hm .. Du må vente og så om mens kommer  husk at den ikke behøver at være bragende positiv første gang du tester min var VIRKELIG svag, men den var der 

Okay, men kan den bare godt bare sådan komme frem dagen efter der ikke var noget at se overhovedet, på testen? :/

Anmeld

25. februar 2011

Mauser.

MissGeoh skriver:

Okay, men kan den bare godt bare sådan komme frem dagen efter der ikke var noget at se overhovedet, på testen? :/

Nej resultatet kommer efter nogle minutter ..  med min gik der lige 3 min eller sådan før man kunne se noget. 

Anmeld

25. februar 2011

MissGeoh

Mulleunge skriver:

Nej resultatet kommer efter nogle minutter ..  med min gik der lige 3 min eller sådan før man kunne se noget. 

Ja, men jeg tænkte på, nu når der ikke var noget på testen i dag, om det så når at kan komme til i morgen så man kan se det på en test ?

Anmeld

25. februar 2011

Mauser.

MissGeoh skriver:

Ja, men jeg tænkte på, nu når der ikke var noget på testen i dag, om det så når at kan komme til i morgen så man kan se det på en test ?

Ja dit HCG stiger hele tiden hvis du er gravid, så jeg ville da prøve imorgen ..

Anmeld

26. februar 2011

MissGeoh

Mulleunge skriver:

Ja dit HCG stiger hele tiden hvis du er gravid, så jeg ville da prøve imorgen ..

Testen var negativ nu her. Iiih altså. :/

Anmeld

26. februar 2011

Mauser.

MissGeoh skriver:

Testen var negativ nu her. Iiih altså. :/

Øv ! prøv igen imorgen søde .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.