hej allesammen... har en nu 6 mdr. lille pige, og hendes 3 søskende på 8 og 5 har taget rigtig godt imod hende. For at sige det lige ud de elsker hende overalt på jorden. det skal lige siges at hun er første fællesbarn. min mand har 2 og jeg har en fra et tidligere forhold. De to ældste pigerne viser deres kærlighed som man skal ingen problemer der, men drengen på 5 år har taget en drejning som bliver for meget.
Det skal ikke misforståes er virkelig lykkelig over at de elsker deres lillesøster, men hvornår bliver det for meget?
Det første han gør når han kommer ind af døren er at løbe ind i stuen for at se om hun er der, og hvis hun ikke er der spørger han hvor hun er osv... Når man holder hende på armen løber han efter en og holder i hendes ben eller hænder, han kan ikke lade hende lege på gulvet uden at skulle sidde ved siden af eller komme ind i stuen hver femte minut for at se til hende og kysse/kramme. Når vi spiser tænker han kun på hvad hun laver, og taler til hende hele tiden, når vi har gæster bliver han endnu mere omklamrende overfor hende. Hvis hun ligger og leger og siger lyde kommer han løbende fordi at vi skal hører at hun græder, selvom hun bare ligger og hygger. Han kan ikke koncentrere sig om noget andet end hende hvis hun er i samme lokale. Billeder vi har hængende af hende bliver kommenteret mindst 2-3 gange om dagen om hvor nuttet hun er, og hvor sød hun er osv. Det bliver bare for meget, det er så slemt at gæster i vores hjem har kommenteret det, men hvad kan man gøre? Og helt ærligt hvornår er kærlighed for meget af det gode?
Både mig og min mand syntes bare det er blevet for meget men hvordan takler man sådan en situation?
Anmeld