1. Jeg har idag fået snakket med jdm omk. min amning og Nadia's vægt, Hun synes det lyder som om at min mælke produktion er ved at stoppe MEN det tillader jeg ikke
Jeg tager nu kampen op og malker ud hver gang hun har spist + jeg har smidt suttebrikkerne som så gør er brystet bliver bedre stimuleret. Hendes råd var at jeg tilbød hende en flaske efter amning hvis hun stadig var sulten.
2. Vi har været til øre/hals læge med begge børn idag. Begge Lucas dræn er røget ud og han har masse væske i ørene så de skal tømmes og lægges nyt dræn her d. 10 marts så det jo fint så skal vi bare
for han ikke når at få MØB igen inden. Nadia skulle have tjekket hendes tunge bånd og det var for kort så det fik hun lige klippet, så vi smed suttebrikkerne med det samme og hun kunne tage fat JAAAAA
Så nu køre den bare uden suttebrikker SKØNT 
3. Nadia har været til kiropraktor idag for at blive tjekket om hun var skæv det var hun heldigvis ikke MEN hun havde 3 trykninger i ryggen som var lidt voldsomme så dem skulle hun lige løsne lidt op i den ene sad over venstre balle, den anden i ryggen og den tredje i venstre sidde af nakken så de er nu løsnet og hun klaret det bare så flot, vi skal lige til efter tjek med hende på mandag og så skal vi lave øvelser hver gang vi skifter og give ryg massage 2x3 min om dagen.
Så nu håber jeg virkelig at det er det der skal til for vi kan få en glad pige, men vi fik da vores første smil allerede her i efter middags da vi kom hjem JAAA mor blev så GLAD 
Nåå det var lige lidt her fra 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld