Hele 3 ting ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Diana...

1. Jeg har idag fået snakket med jdm omk. min amning og Nadia's vægt, Hun synes det lyder som om at min mælke produktion er ved at stoppe MEN det tillader jeg ikke  Jeg tager nu kampen op og malker ud hver gang hun har spist + jeg har smidt suttebrikkerne som så gør er brystet bliver bedre stimuleret. Hendes råd var at jeg tilbød hende en flaske efter amning hvis hun stadig var sulten. 

2. Vi har været til øre/hals læge med begge børn idag. Begge Lucas dræn er røget ud og han har masse væske i ørene så de skal tømmes og lægges nyt dræn her d. 10 marts så det jo fint så skal vi bare  for han ikke når at få MØB igen inden. Nadia skulle have tjekket hendes tunge bånd og det var for kort så det fik hun lige klippet, så vi smed suttebrikkerne med det samme og hun kunne tage fat JAAAAA  Så nu køre den bare uden suttebrikker SKØNT 

3. Nadia har været til kiropraktor idag for at blive tjekket om hun var skæv det var hun heldigvis ikke MEN hun havde 3 trykninger i ryggen som var lidt voldsomme så dem skulle hun lige løsne lidt op i den ene sad over venstre balle, den anden i ryggen og den tredje i venstre sidde af nakken så de er nu løsnet og hun klaret det bare så flot, vi skal lige til efter tjek med hende på mandag og så skal vi lave øvelser hver gang vi skifter og give ryg massage 2x3 min om dagen. 

Så nu håber jeg virkelig at det er det der skal til for vi kan få en glad pige, men vi fik da vores første smil allerede her i efter middags da vi kom hjem JAAA mor blev så GLAD 

Nåå det var lige lidt her fra 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Maria-s

Hvor er det godt at høre det går frem af med prinsessen, både med amningen og hendes velvære generelt  

Også  herfra for at det hele lykkedes ang. drænene i Lucas øre.

Åhhh ens hjerte må simpelthen SMELTE når de begynder at smile til én  Jeg glæææææææææder (!!!!) mig til at opleve Noah smile  (ja for 10.000 gang KOM UD! i morgen er vi 39+0 så det ER tid!!)

Anmeld

24. februar 2011

AnneBJ

Åh Diana hvor er det dejligt at høre!!

Hvordan foregik det med tungebåndet? Lokalbedøver de bare og så klipper det? Jeg selv har enormt kort tungebånd, og vil helt sikkert være obs på, om min lille dreng skulle have problemer med det!

Tillykke med det første smil, hvor må det være stort!! Håber at kiropraktoren og massage hjælper den lille skønhed, så hun er glad og tilfreds hver dag! 

Anmeld

25. februar 2011

Diana...

Maria-s skriver:

Hvor er det godt at høre det går frem af med prinsessen, både med amningen og hendes velvære generelt  

Også  herfra for at det hele lykkedes ang. drænene i Lucas øre.

Åhhh ens hjerte må simpelthen SMELTE når de begynder at smile til én  Jeg glæææææææææder (!!!!) mig til at opleve Noah smile  (ja for 10.000 gang KOM UD! i morgen er vi 39+0 så det ER tid!!)

Ja det gør man nemlig, det er så skønt men det var et meget forsigtigt smil men hun skal jo også lige igang 

JA altså hvorfor føder du ikke grrr  Det må sgu snart være tid he he. Det der med at gå over tid burde forbydes. ve-støv til dig 

Anmeld

25. februar 2011

Diana...

AnneBJ skriver:

Åh Diana hvor er det dejligt at høre!!

Hvordan foregik det med tungebåndet? Lokalbedøver de bare og så klipper det? Jeg selv har enormt kort tungebånd, og vil helt sikkert være obs på, om min lille dreng skulle have problemer med det!

Tillykke med det første smil, hvor må det være stort!! Håber at kiropraktoren og massage hjælper den lille skønhed, så hun er glad og tilfreds hver dag! 

Nej de bedøver ikke de klipper bare det tager et sek og det gør ikke ond på dem. Det kan jeg godt forstå du er, det er jdm og sp heldigvis også. Har du ikke overvejet at få klippet dit hvis det er generende? 

Anmeld

25. februar 2011

CA

Dejligt dejligt dejligt! Og skønt billede! 

Pøj pøj med projekt amning! Måske du også skal til at drikke nisseøl

Anmeld

25. februar 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Nej de bedøver ikke de klipper bare det tager et sek og det gør ikke ond på dem. Det kan jeg godt forstå du er, det er jdm og sp heldigvis også. Har du ikke overvejet at få klippet dit hvis det er generende? 

En tandlæge nævnte det for mig engang men der blev aldrig gjort mere... Det generer ikke mig voldsomt, jeg har jo ikke rigtig noget jeg skal kunne sutte på (okay, jeg har forsøgt at formulere den sætning 3 gange så den ikke kunne misforstås, men det er umuligt...!! )

Dejligt de ikke behøver bedøve, det er jo faktisk tit det værste... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.