hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

LauraLW

Vilma (11 mdr) er faldet i søvn :-)

Hun gik omkuld på gulvet her for en halv time siden, prøvede at vække hende så hun kunne få lidt mad, men det var ingen succes, så jeg lagde hende ind...

Nu sover hun - uden mad og uden godnatflaske.

Hvad gør man så? Altså hvis hun ikke selv melder sig i løbet af aftenen. Skal jeg tage hende op og give en flaske senere eller?

Laura - som aldrig før har haft en unge sovende på gulvet oven i legetøjet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Maja88

LauraLW skriver:

Vilma (11 mdr) er faldet i søvn :-)

Hun gik omkuld på gulvet her for en halv time siden, prøvede at vække hende så hun kunne få lidt mad, men det var ingen succes, så jeg lagde hende ind...

Nu sover hun - uden mad og uden godnatflaske.

Hvad gør man så? Altså hvis hun ikke selv melder sig i løbet af aftenen. Skal jeg tage hende op og give en flaske senere eller?

Laura - som aldrig før har haft en unge sovende på gulvet oven i legetøjet.

er sikker på hun nok skal vågne hvis hun er sulten. så lad du hende bare sove---

Anmeld

24. februar 2011

NinaNymannMadsen

vil sige lad hende sove, hun skal nok selv vågne hvis det er.
det har jeg også oplevet med asta da hun var deromkring den alder.

det kan ske de bliver så trætte at de bare ligger sig til at sove.

Anmeld

24. februar 2011

Valle81

Vil lade hende sove:0)

Du kan blive overrasket - hun sover sikkert tili morgen tidligt.

Nogle dage hvis Anton har sovet dårligt i løbet dagen så ender han tit med at være alt fortræt og så bliver han så puttet - og når vi har puttet ham der 1700-1730 tænker vi også - ja ja - så vågner han kl 23 og holder fest - men næhh så har han sovet til morgenen efter:0)

Christina

Anmeld

24. februar 2011

ekzunz

Jeg ville også lade hende sove. Men man går rundt med en frygtelig fornemmelse af at de må da være sultne, og så bliver man bare overrasket når de sover til næste morgen....

Klara på næsten 5 gør det stadig tit, og jeg overvejer stadig et splitsekund om jeg ikke burde vække hende, men hun får altså lov at sove....

Anmeld

24. februar 2011

LauraLW

Valle81 skriver:

Vil lade hende sove:0)

Du kan blive overrasket - hun sover sikkert tili morgen tidligt.

Nogle dage hvis Anton har sovet dårligt i løbet dagen så ender han tit med at være alt fortræt og så bliver han så puttet - og når vi har puttet ham der 1700-1730 tænker vi også - ja ja - så vågner han kl 23 og holder fest - men næhh så har han sovet til morgenen efter:0)

Christina

det gjorde hun så ikke :-(

Hun vågnede op og vold-brækkede sig ud over det hele... to gange! Lille pus :-(

Anmeld

24. februar 2011

LauraLW

Znuzke skriver:

Jeg ville også lade hende sove. Men man går rundt med en frygtelig fornemmelse af at de må da være sultne, og så bliver man bare overrasket når de sover til næste morgen....

Klara på næsten 5 gør det stadig tit, og jeg overvejer stadig et splitsekund om jeg ikke burde vække hende, men hun får altså lov at sove....

Desværre vågnede hun og kastede op over det hele x 2. Puha :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.