Lugt af fisk fra skeden hmm Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.506 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg er begyndt og kunne lugte ''gammel fisk''

nede for neden på mig. hvordan kan det være?

Nogle som kender til det?

og evt ved hvad man kan gøre

HJÆLP EN ULYKKELIG PIGE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

<3

Det er bare en ubalance i din bakterieflora i skeden. Det kan ske ved fx. sex eller menustration.

Du skal gå til din gynækolog eller egen læge og få etableret om du har skedesvamp eller du kan få nogle mælkebakterier i håndkøb som vil rette op på ubalancen.

Anmeld

24. februar 2011

132319

Det kan enten være svamp eller ubalance.

Jeg bruger af og til Vivag kapsler til at få bragt balancen i orden.

Man kan blive FOR ren dernede og derfor skal man kun vaske sig med intimsæbe og helst ikke bruge det mere end hver 2. dag.

Klør det? 

Anmeld

24. februar 2011

Kruse90

ØV din stakkel. Her er lidt oplysninger.

Hvis man lugter af fisk fra underlivet, skyldes det oftest en bestemt type bakterie. Denne bakterie kan ikke vaskes væk, og kræver behandling med et bestemt antibiotika, der dræber bakterien. Lægen stiller diagnosen ved at se på udflåddet gennem mikroskop, og eventuelt sende lidt af udflåddet til dyrkning for at påvise hvilken bakterie, der er tale om.

Det er helt normalt at kvinder oplever ændret udflåd og kløe, og det er vigtigt, at man retter henvendelse til lægen, hvis man oplever at udflåddet ændrer sig og der eventuelt er kløe, da man hurtigere får den rette behandling.

Hentet fra denne hjemmeside: http://www.apoteket.dk/Spoerg%20apoteket/Stil%20spoergsmaal/Infektioner%20og%20bet%C3%A6ndelse/Lugt%20fra%20underliv.aspx

Håber du får styr på det.

Kram

Anmeld

24. februar 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

HJÆLP EN ULYKKELIG PIGE

Altså du kan også gøre det når du er gravid, hvis du nu er det. Men så skal du lige tjekkes for blærebetændelse, ikke nødvendigvis at du har det, det kan også bare være fordi homonerne ændre sig meget under en graviditet.

Men håber da bare det er en lille ubalance som nemt kan rettes op

Anmeld

24. februar 2011

132319

Kruse90 skriver:

ØV din stakkel. Her er lidt oplysninger.

Hvis man lugter af fisk fra underlivet, skyldes det oftest en bestemt type bakterie. Denne bakterie kan ikke vaskes væk, og kræver behandling med et bestemt antibiotika, der dræber bakterien. Lægen stiller diagnosen ved at se på udflåddet gennem mikroskop, og eventuelt sende lidt af udflåddet til dyrkning for at påvise hvilken bakterie, der er tale om.

Det er helt normalt at kvinder oplever ændret udflåd og kløe, og det er vigtigt, at man retter henvendelse til lægen, hvis man oplever at udflåddet ændrer sig og der eventuelt er kløe, da man hurtigere får den rette behandling.

Hentet fra denne hjemmeside: http://www.apoteket.dk/Spoerg%20apoteket/Stil%20spoergsmaal/Infektioner%20og%20bet%C3%A6ndelse/Lugt%20fra%20underliv.aspx

Håber du får styr på det.

Kram

Og navnet er noget så smukt som Skedekatar 

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

MHK skriver:

Det kan enten være svamp eller ubalance.

Jeg bruger af og til Vivag kapsler til at få bragt balancen i orden.

Man kan blive FOR ren dernede og derfor skal man kun vaske sig med intimsæbe og helst ikke bruge det mere end hver 2. dag.

Klør det? 

hvor køber man sådan nogle?

nej det klør ikke

Anmeld

24. februar 2011

132319

Anonym skriver:

hvor køber man sådan nogle?

nej det klør ikke

Apoteket  De virker super godt 

Anmeld

24. februar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

HJÆLP EN ULYKKELIG PIGE

Det tyder meget på skedesvamp eller skedekatar!

Jeg fik af vide af min læge at man så nemlig lugtede af saltet gammel fisk for neden.

Hvis du er gravid skal du behandles for det hurtigst muligt!

Har du tilmed brunt og lugtende udflåd tyder det mere på skedesvamp/katar end det tyder på ubalance i skedens PH værdi.

Under alle omstændigheder skal det tjekkes. Både for dig og evt. kæreste.

Kram Kusuma

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

MHK skriver:

Apoteket  De virker super godt 

hvordan tager man dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.