Præsentation!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Liljemom

Så melder jeg mig på banen herinde

Jeg venter barn nr. 2, men far nr. 2.. Jeg har en søn på 4½ år med en tidligere kæreste, og venter så en baby med min skønne kæreste, og har termin 13. august 2011! (Kun to dage efter min søns fødselsdag)

NF veloverstået,og 1. jordemoderbesøg var idag, super oplevelse hvor vi fik lov til at høre -lyd, og Kristian fik lov til at mærke med på maven! Super jordemoder.!

Nåh jeg ville bare lige melde mig på banen herinde.

Go' dag til jer andre skønne gravide!

Jannie 15+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Happiness

Jamen velkommen til

Dejligt med en veloverstået NF scanning. Det er den første milepæl

Jeg er selv 21+0. Har termin d. 8/7-11.

Håber du har en dejlig graviditet, uden for mange gener!

Glæder mig til at følge dig.

Camilla

Anmeld

25. februar 2011

Tropez

Liljemom skriver:

Så melder jeg mig på banen herinde

Jeg venter barn nr. 2, men far nr. 2.. Jeg har en søn på 4½ år med en tidligere kæreste, og venter så en baby med min skønne kæreste, og har termin 13. august 2011! (Kun to dage efter min søns fødselsdag)

NF veloverstået,og 1. jordemoderbesøg var idag, super oplevelse hvor vi fik lov til at høre -lyd, og Kristian fik lov til at mærke med på maven! Super jordemoder.!

Nåh jeg ville bare lige melde mig på banen herinde.

Go' dag til jer andre skønne gravide!

Jannie 15+5

Hejsa med dig  og velkommen til

super at høre det hele er gået godt, jeg var til mit første jordmoder besøg i onsdags den 23, hvor vi osse fik hørt -lyd

det er vist et par gode jordmødre vi har fået os der, husk at du kan komme på vores terminsliste, så du blir set af alle, når vi når et stykke længere hen laver jeg en hvem har født liste, så vi kan se om terminen holder stik 

Endnu engang velkommen

Anmeld

13. marts 2011

Charlotte Ditte Fuglsang Larsen

Hedder Charlotte er 30 år og har termin den 17/9 efter en TS/NF, da jeg blev gravid direkte efter p-pille stop og ikke har haft en menstruation, og derfor ikke vidste, hvornår jeg havde ægløsning.

Venter mit 3. barn(har to piger med min eks mand) og kærestens 2. barn(han har en dreng fra et tidligere forhold).

Vi skal til kønsscanning den 23. marts i Århus hos scaningsjordemoderen, som også har scannet mig 4 gange før, da jeg ventede pigerne...glæder os vildt!!

Det var bare lidt om mig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.