Vuggestue friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej folkens.

Vælger at skrive anonym af private oversager.

Jeg er på SU og min mand er gået ned på 80 timer om måneder, dvs. vi har en indtægt under 480.000 om året. Derfor er vi berettiget til vuggestue friplads til den lille, men spørgsmålet er så om vi stadig er det når vi har ejerlejlighed? Håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Dot D

Anonym skriver:

Hej folkens.

Vælger at skrive anonym af private oversager.

Jeg er på SU og min mand er gået ned på 80 timer om måneder, dvs. vi har en indtægt under 480.000 om året. Derfor er vi berettiget til vuggestue friplads til den lille, men spørgsmålet er så om vi stadig er det når vi har ejerlejlighed? Håber nogen kan hjælpe.

Er ikke helt sikker, men mener at det er indkomsten alene det regnes ud fra. Men som sagt ikke helt sikker... Håber der er en, der har det helt rigtige svar til dig

Anmeld

24. februar 2011

Mi

Det er indkomsten alene som har betydning. I kan finde friplads skalaen og se hvor mange procent i er berettiget til i forhold til jeres indkomst

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. februar 2011

LHB

Friplads tilskudet bliver beregnet ud fra indkomsten alene.
I får en procentdel efter indkomsten, så hvis I stadig har en pæn indkomst, så får I ikke hele prisen på vuggestue dækket. Det er kun hvis indkomsten samlet er under 150.000 ca.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.