Menstruation og p-piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Anonym trådstarter

Hvad sker der lige for min krop i øjeblikket? Har tre dage tilbage på p-piller før der pause igen, og nu her til morgen er det bare begyndt at fosse ud med blod.

Er der nogle, der har prøvet det? Og bør jeg være bange og ringe til lægen eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Prøver lige at oppe den en gang

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

24. februar 2011

B&J

er det virkelig meget og er der klumper blod med???

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

er det virkelig meget og er der klumper blod med???

Ja, det er der.

Anmeld

24. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

Ja, det er der.

ummm jeg ville nok lige tage et opklad til lægen imorgen for bare af høre for af være sikker og se om det ikke stille og roligt stopper igen...

for min er også mærkelig nogle gange er der næsten igen ting hvor andre dage er der rigtigt rigtigt meget og det er sådan både før og efter jeg har født og det er alm selv om det er træls

Anmeld

24. februar 2011

LilleMuzen

Anonym skriver:

Hvad sker der lige for min krop i øjeblikket? Har tre dage tilbage på p-piller før der pause igen, og nu her til morgen er det bare begyndt at fosse ud med blod.

Er der nogle, der har prøvet det? Og bør jeg være bange og ringe til lægen eller?

Kan berolige dig med at jeg har oplevet nogenlunde det samme.

To dage før pille pause begyndte jeg at bløde en hel del, men efter 1½ dag cirka, så gik det over i mild menstruations blødning.

Så jeg havde ikke behov for at kontakte lægen, da det hurtigt gik i sig selv igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.