Vi har i dag været ude og se en gård på landet. Vi har reelt ikke vores eget hus til salg, men har altid drømt om en lille ejendom på landet.
Jeg er opvokset laaaaangt ude på landet, så jeg er ikke så skræmt. Men vi ved jo hvad vi har og ikke havd vi får, hvis I forstår.
Vi har et 1-plans paracelhus med lille grund til i en enorm lille by, som støder op til en lidt større lille by med skole, hal, daglig brug osv. Drengene cykler i skole hver dag og til sport osv også. Der er ca 12 min gang fra os nu og hen til skolen.
Vi havde vores hus til salg for nogle år siden og der havde vi det til salg i hele 4 år!!
Vi havde der lavet om osv. Så fint ud, men vores lille by er bare en outsider-by. Det er byen med skolen i IKKE.
Vi kunne jo så ikke få skidtet solgt, men lavede så 85 % af huset om igen, for at kunne få plads til det barn, vi nu havde fået extra ;)
Så vi smed lige penge i huset igen.
Heldigvis kan min mand lave stort set alt og det ser bare rigtig flot ud. Hans hænder vender helt rigtigt hvad angår gør-det-selv i huset.
Vi har nu været oppe og se på en lille ejendom, som ligger ca 4 km fra skolen. Der kører skolebus pga der går en hovedvej imellem gården og skolen.
Det er en gård fra 1924, som er renoveret i 70'erne. Gården er helt perfekt, men der skal laves meget ved det for at blive i samme stand, som det vi har nu.
Vi har dog kun i sinde at give gården en mindre "make up" så den kan boes i, i nogle år, inden vi laver det helt store.
Men nu da vi har set gården, får man allivel lidt kolde fødder... For igen, vi ved hvad vi har, og ikke hvad vi får.
Og hvad så hvis vi heller ikke kan få solgt vores hus denne gang. Så er vi sgu gift med det hus!!!
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg... Skulle bare lige have sat ord på...
Venlig hilsen
Kloster
Anmeld