Overvejer at flytte på en gård.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. februar 2008

Kloster

Vi har i dag været ude og se en gård på landet. Vi har reelt ikke vores eget hus til salg, men har altid drømt om en lille ejendom på landet. Jeg er opvokset laaaaangt ude på landet, så jeg er ikke så skræmt. Men vi ved jo hvad vi har og ikke havd vi får, hvis I forstår. Vi har et 1-plans paracelhus med lille grund til i en enorm lille by, som støder op til en lidt større lille by med skole, hal, daglig brug osv. Drengene cykler i skole hver dag og til sport osv også. Der er ca 12 min gang fra os nu og hen til skolen. Vi havde vores hus til salg for nogle år siden og der havde vi det til salg i hele 4 år!! Vi havde der lavet om osv. Så fint ud, men vores lille by er bare en outsider-by. Det er byen med skolen i IKKE. Vi kunne jo så ikke få skidtet solgt, men lavede så 85 % af huset om igen, for at kunne få plads til det barn, vi nu havde fået extra ;) Så vi smed lige penge i huset igen. Heldigvis kan min mand lave stort set alt og det ser bare rigtig flot ud. Hans hænder vender helt rigtigt hvad angår gør-det-selv i huset. Vi har nu været oppe og se på en lille ejendom, som ligger ca 4 km fra skolen. Der kører skolebus pga der går en hovedvej imellem gården og skolen. Det er en gård fra 1924, som er renoveret i 70'erne. Gården er helt perfekt, men der skal laves meget ved det for at blive i samme stand, som det vi har nu. Vi har dog kun i sinde at give gården en mindre "make up" så den kan boes i, i nogle år, inden vi laver det helt store. Men nu da vi har set gården, får man allivel lidt kolde fødder... For igen, vi ved hvad vi har, og ikke hvad vi får. Og hvad så hvis vi heller ikke kan få solgt vores hus denne gang. Så er vi sgu gift med det hus!!! Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg... Skulle bare lige have sat ord på... Venlig hilsen Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

Honningblomst

Hmm...lyder da spændende...Sjovt nok, så har jeg lige lavet det omvendte flyt.*S*
Jeg boede på et lille lækkert husmandssted på landet...der var plads til dyr og en dejlig udsigt. Men for dælen der er trist på landet og ikke mindst for børnene.
Nu bor vi tæt på alt og vi kan gå og cykle til alt...det er så dejligt og drengene(de store) er glade for at slippe for bussen og jeg for at skulle køre til ALT. Det er mange gange og meget når man har tre børn..;o)
Men igen, man skal jo se på hvordan man selv synes det er rart at bo. Jeg har det bare bedst med ikke at være afhængig af en bil og dejligt ikke at skulle køre drengene til alt eller sætte dem på en bus.

Glæder mig til at høre mere...
Knus..

Anmeld

21. februar 2008

SaNiNa

ååh landet jeg elsker det, vi kigge selv efter hus på landet ca 10-15 km fra odense. men godt forstå dig at det må være noget rigtig øv ikke at vide om ens hus er købt eller solgt... vi bor selv til leje så vi har ikke det store problem i det med salg af anden ejendom ovs...

men hvis det er det i drømmer om og ved i vil bo på landet så syntes jeg da i skal prøve at sætte jeres hus til salg igen I kan jo altid lade være med at sælge hvis i fortryder...

vi flytter på landet fordi jeg har heste og det er ret dyr i opstaldning i odense og så er jeg opvokset i en lille landsby...

Sanne

Anmeld

22. februar 2008

MorCamilla

Hejsa...

Jeg vil bare sige at det lyder spændende :)
Hvis I bestemmer jer for at sætte huset til salg håber jeg at I kan få det solgt denne gang.. ;) Vi havde besøg af et par i 30 års alderen i sidste uge, der ville spørge om vi snart satte vores hus til salg (?) Underligt at troppe op på den måde og spørge om det.. Men det viste sig så at de også havde kigget på huset da det var til salg for over to år siden... :D

Anmeld

22. februar 2008

Pia.

Kære Kloster....

Jeg forstår dig godt... Vores hus har lige været til salg netop af samme grund - vi vil SÅ GERNE have en gård, en masse plads til flere hunde og heste... Vi havde to forskellige gårde på hånden men desværre blev de begge solgt, vi turde ikke købe før vi havde solgt vores eget... Så lige nu står det hele lidt stille. vi har valgt ikke at sælge lige nu, så har hevet vores salg tilbage men vi skal helt sikkert have en gård en dag... uden tvivl...

Hvis det er det I vil så syntes jeg bestemt i skal gøre det,,, det er så super lækkert på landet og en dejlig måde at vokse op på for børnene...

Lad os høre hvad I vælger.... er da rigtig spændt held og lykke med det...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.