Bryllupsspam - planlæggelse - tøj osv:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.567 visninger
34 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Valle81

Hej alle sammen.

Som tidligere skrevet i dette indtlæg:

https://www.baby.dk/debat/89750pi1/bryllup/naa-toes er--nu-er-det-hele-paa-plads0-jeg-skal-giftes.aspx

Så skal Kenny og Jeg jo giftes påViborg Rådhus den 19 marts kl 11.15.

Alt er planlagt - det eneste der manglede er tøjet. Igår fik vi købt habit til Kenny og tøj tildrengene - nu mangler vi bare Asta og jeg:0)

Vi har nok valgt at være ret utraditionelle i forhod til tøj - men dette er gjort ud fra at vi bagefter kan bruge tøjet og fordi vi begge varenige om vi gerne ville være smart´pæne og ikke fine pæne:0)

Men nu vil jeg jo gerne høre hvad i synes:0)

Her er link til Kennys habit - den er til skrædder for at blive lagt op - men det er den yderst til højre:0)

http://webdanmark.ipapercms.dk/Texman/Wagner/2011/ WAVinterferieU7/

Så er der billeder af Kennys skjorte og slips og drengenes tøj. Og så et billede af den kjole jeg overvejer at købe - og så have evt et turkis sjal p.Og Asta vil gerne være lidt prinsesse i kjole så tænker denne og så evt sætte disse fedeste sko til - hun ELSKER perlietter og glimmer:0)

Når hvad siger i:0)

Christina - som glææææææææææææææææææææææææædersig helt vildt:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Dinna88

Uh, jeg er vild med farverne! Og jeg synes det er super fedt at I vælge at være smarte, frem for at det foregår sådan at man er bange for at give jer et kram  

Anmeld

24. februar 2011

Valle81

Dinna88 skriver:

Uh, jeg er vild med farverne! Og jeg synes det er super fedt at I vælge at være smarte, frem for at det foregår sådan at man er bange for at give jer et kram  

Jeg elsker også bare farverne - og når man ser billederne får man lyst til at spise dem:0) Nam nam:0

Anmeld

24. februar 2011

mamax3

Valle81 skriver:

Hej alle sammen.

Som tidligere skrevet i dette indtlæg:

https://www.baby.dk/debat/89750pi1/bryllup/naa-toes er--nu-er-det-hele-paa-plads0-jeg-skal-giftes.aspx

Så skal Kenny og Jeg jo giftes påViborg Rådhus den 19 marts kl 11.15.

Alt er planlagt - det eneste der manglede er tøjet. Igår fik vi købt habit til Kenny og tøj tildrengene - nu mangler vi bare Asta og jeg:0)

Vi har nok valgt at være ret utraditionelle i forhod til tøj - men dette er gjort ud fra at vi bagefter kan bruge tøjet og fordi vi begge varenige om vi gerne ville være smart´pæne og ikke fine pæne:0)

Men nu vil jeg jo gerne høre hvad i synes:0)

Her er link til Kennys habit - den er til skrædder for at blive lagt op - men det er den yderst til højre:0)

http://webdanmark.ipapercms.dk/Texman/Wagner/2011/ WAVinterferieU7/

Så er der billeder af Kennys skjorte og slips og drengenes tøj. Og så et billede af den kjole jeg overvejer at købe - og så have evt et turkis sjal p.Og Asta vil gerne være lidt prinsesse i kjole så tænker denne og så evt sætte disse fedeste sko til - hun ELSKER perlietter og glimmer:0)

Når hvad siger i:0)

Christina - som glææææææææææææææææææææææææædersig helt vildt:0)

Jeg siger GO for it ... Damn noget fedt tøj i har fundet og er helt vilde med ideen om at i ska være smarte... 

Glæder mig til at se billeder af jer... 

Anmeld

24. februar 2011

Dinna88

Valle81 skriver:

Jeg elsker også bare farverne - og når man ser billederne får man lyst til at spise dem:0) Nam nam:0

Haha  Det er super dejlige farver, uden at det bliver for meget!

Anmeld

24. februar 2011

tinasmor

Måske jeg lige har misforstået. ville du sætte gummistøvlerne med kjolen? Personligt tror jeg ikke, det vil se så sexet og smart ud (til lige den kjole) så hellere et par flade sandaler hvis man ikke er til de høje.

Anmeld

24. februar 2011

AnneP

Syntes det ser super fantastisk ud!

Friske farver og totalt smart!

så fra en der ellers er til det totalt traditionelle får I

ud af 5

Glæder mig til at se billeder fra dagen!

Anmeld

24. februar 2011

Valle81

tinasmor skriver:

Måske jeg lige har misforstået. ville du sætte gummistøvlerne med kjolen? Personligt tror jeg ikke, det vil se så sexet og smart ud (til lige den kjole) så hellere et par flade sandaler hvis man ikke er til de høje.

Nej nej:0)

De er til Asta's kjole:0) Jeg skal have høje hæle på:0)

Anmeld

24. februar 2011

tinasmor

Valle81 skriver:

Nej nej:0)

De er til Asta's kjole:0) Jeg skal have høje hæle på:0)

Tænkte nok jeg havde misforstået rigtig god dag.

Anmeld

24. februar 2011

JulieE

Hvor er det nogle fede farver I har valgt!!! Det er virkelig fedt!!! Og total fede støvler til Asta. Hvor har du fundet dem???

Håber I får en dejlig dag. Glæder mig til at se billeder... Også af din kjole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.