Tøj, sko osv. ( beløb )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

louiseHasselstrøm

Hejsa

nu har jeg lagt mærke til at der er til tider er blevet snakket om rådighedsbeløb...
Men nu tænkte jeg hvor meget bruger i på tøj osv. Til børnene??
Ligger i penge til sidde så der noget til hver måned...

Spørgsmålet gælder alle aldre!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

tinasmor

Da jeg var gravid startede jeg med at købe en masse flot, næsten ubrugt tøj gennem ebay. Det var fra 0 til ca 2 år. Jeg købte for ca 2000 kr (fik selvfølgelig lavet den sædvanlige bommert med at købe for meget i de helt små størrelser Jeg købte for ca 2000 kr. Da hun blev to år, så købte jeg hendes tøj til hele året på loppemarkederne om sommeren, samt det tøj jeg fik i julegave/fødselsdagsgave til lillepigen. Derefter køber jeg tøj allersidst i udsalget hvor det er nede på f.eks 70 procent. Der køber jeg basistøj i f.eks Noa, Noa eller lidt Molo . Flyverdragter er jeg heldig at arve fra min søster, min mor er altid så sød til at give små gaver som strømpebukser, bodyer osv. Jeg tror jeg igennemsnit (dette beløb er ikke inkluderet de penge som jeg køber tøj for på loppemarkedet) er ca 150 kr om måneden til min datter (dette er ikke inkl. sko) Men nu er hun ved at blive så stor, at man ikke længere kan købe pænt tøj brugt længere, så jeg regner med, at jeg skal op på et lidt større beløb

Anmeld

24. februar 2011

sarahb

vi ligger ikke noget til side eller for et bestemt beløb, vi køber det vi vil og har behov for Nogle måneder en hel masse og andre måneder bare små ting.

Anmeld

24. februar 2011

louiseHasselstrøm

Har det selv sådan at mangler der noget... Blir det købt... Men tænkte bare at det måske ikk er hver måned at man bare kan hive penge ud til det... Så ville lave en kuvert hvor der kommer penge i så der altid er til dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.