Da jeg var gravid startede jeg med at købe en masse flot, næsten ubrugt tøj gennem ebay. Det var fra 0 til ca 2 år. Jeg købte for ca 2000 kr (fik selvfølgelig lavet den sædvanlige bommert med at købe for meget i de helt små størrelser
Jeg købte for ca 2000 kr. Da hun blev to år, så købte jeg hendes tøj til hele året på loppemarkederne om sommeren, samt det tøj jeg fik i julegave/fødselsdagsgave til lillepigen. Derefter køber jeg tøj allersidst i udsalget hvor det er nede på f.eks 70 procent. Der køber jeg basistøj i f.eks Noa, Noa eller lidt Molo . Flyverdragter er jeg heldig at arve fra min søster, min mor er altid så sød til at give små gaver som strømpebukser, bodyer osv. Jeg tror jeg igennemsnit (dette beløb er ikke inkluderet de penge som jeg køber tøj for på loppemarkedet) er ca 150 kr om måneden til min datter (dette er ikke inkl. sko) Men nu er hun ved at blive så stor, at man ikke længere kan købe pænt tøj brugt længere, så jeg regner med, at jeg skal op på et lidt større beløb
Anmeld