Årrrrrrrrrrrrrh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke lige om det skal ligge i den her katogori

Holder mig lige anonym , da jeg ikke ved hvem der læser med

Men sagen er den , at jeg fik en abort i dec , fordi jeg virkelig ikke troede jeg var klar til endnu et barn ( og synes kæresten pressede meget på ) Ville nu også gerne nyde min lille pige alene, inden der kom flere børn på tale ( hun er 14 mdr nu )

Jeg fortryder bare den abort bitterligt , er så ked af det , forstår ikke hvordan jeg kunne få mig selv til det! Havde det faktisk utroligt fint med det dengang , men nu nærer det mig så voldsomt , at jeg bare længes efter at få en lille mere.. Ved det aldrig ville komme på tale med manden , men tror inderst inde det måske ville hjælpe mig til at få det bedre.. Det niver i æggestokkene hver gang jeg ser en gravid , når jeg ser småt babytøj , osv osv..!!! 

Ved egentlig ikke hvor jeg vil hen med det her indlæg , følte bare jeg havde brug for at komme ud med det , uden folk "kender" mig :i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

DLM

det er jo derfor vi er her for at man kan komme ud med de tanker man sidder med.

til dig

Anmeld

23. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Årh hvor ved jeg bare godt hvordan du har det!!

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

det er jo derfor vi er her for at man kan komme ud med de tanker man sidder med.

til dig

Tusind tak , lige hvad jeg trængte til

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Anjamichell skriver:

Årh hvor ved jeg bare godt hvordan du har det!!

Det er bare så svært Ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.